logo til 2618
Fra : Potman

Dato : 10-04-01 18:17

er det ikke muligt at skifte operatørlogoet ud med noget man selv har
lavet eller downloaded på en ericsson a2618?
På forhånd tak

Fra : Erik Graversen

Dato : 11-04-01 22:05

"Potman" <sutmin@ha.ha> skrev i en meddelelse news:grf6dt4vf6og44ehd47ckjla1g0hjs4ghb@4ax.com...
> er det ikke muligt at skifte operatørlogoet ud med noget man selv har
> lavet eller downloaded på en ericsson a2618?

Jeg tror det ikke! Jeg har ikke kunne finde noget nogle steder der antyder
at det kan lade sig gøre. Det ser ud til at ericsson har valgt at man kun skal kunne ændre opstarts animationen. Det eneste stykke
software jeg har kunne finde er da også netop til dette.

Er der nogen der ved hvad forskellen på en a2618 og en a2618s
er?

Hilsen,

--
Erik Graversen.

e-mail: erikgr@mail1.stofanet.dk

Pitstop VG-8: http://www.vg-8.subnet.dk

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 12-04-01 11:44

"Erik Graversen" <erikgr@mail1.stofanet.dk> wrote in message

> Er der nogen der ved hvad forskellen på en a2618 og en a2618s
> er?

Et s den hedder korrekt a2628s så man kan se hvilken region den er til..
ville hedde c hvis den var med asiatiske menuer..

/F

Fra : Erik Graversen

Dato : 12-04-01 14:52

"Flemming Lynggaard" <nospam@lynggaard.com> skrev i en meddelelse news:9b415c$240a$1@news.cybercity.dk...

> Et s den hedder korrekt a2628s så man kan se hvilken region den er til..
> ville hedde c hvis den var med asiatiske menuer..

Tak for svaret Flemming.

Grunden til at jeg spørg er at jeg har set en reklame her hjemme på en
a2618 (altså uden s'et). Og det var ikke bare i teksten der stod a2618
man kunne på billedet se at der også kun stod a2618 på telefonen.
Men det kan selvfølgelig være at der i virkeligheden var tale om en a2618s!
Billedet kan sevlfølgelig havde været et eller andet "standard billede" fra ericsson.

Mvh,