Ang overførsel af nummer
Fra : Jim Andersen

Dato : 01-10-03 11:57

Jeg har (havde) et taletidskort fra orange, og har nu købt en tlf med abo
(debitel). Jeg er ved at få flyttet nummeret over til den nye. Hvad med det
gamle sim-kort ? Kan det bruges mere ? Der er 150kr på det. Bliver de
overført til debitel, eller kan jeg (om et halvt år, når tlf bliver låst op)
sætte det gamle sim i, og så ringe for de 150 kr ?

Eller er de røget ud af vinduet ?

/jim

Fra : Hans Paulin

Dato : 01-10-03 12:51

Jim Andersen wrote:
> [...]
> det. Bliver de overført til debitel, eller kan jeg (om et halvt år,
> når tlf bliver låst op) sætte det gamle sim i, og så ringe for de 150

....hæ hæ - sendte mit gamle kort ind til TDC den 3.5. - der var / er
122,68 kr. på det - rykkede for beløbet den 4.6. og den 25.6., men som
den venlige mand jeg snakkede med sagde"...har de meget travlt"!?

....med hvad, må man spørge?

....åbenbart ikke med at sende mine penge tilbage
Hans

Fra : Jim Andersen

Dato : 02-10-03 14:43

Hans Paulin wrote:

> ...hæ hæ

[snip]

sjov historie, men det kastede ikke meget lys over mit spørgsmål ?

/jim