Oprettelse af GPRS - GRATIS hele dagen!
Fra : Jonas M. Nielsen

Dato : 01-10-03 12:10

Hejsa!

Jeg har lige haft fat i de flinke folk fra Telmore. Det viser sig at folk
som i god tro har afmeldt sig GPRS i går, for at undgå at betale abbonement
frem over, men som senere nu har fundet ud af at Telmore fjerner det
månedlige gebyr, stadig kan nå at komme med på vognen igen.

Telmore oplyser i telefonen at det er EFTER d. 1 Oktober at det vil koste
99,- ....

Jeg har lige selv været inde og tilmelde mig igen, og pengene trækkes ganske
rigtigt ikke fra min konto, så jeg er heltdigvis kommet gratis med igen
selvom jeg har haft det afmeldt :)
Så hvis der er andre der skal nå at komme med igen uden at betale de 99,-
kroner, så smut ind på din personlige side nu - gælder indtil midnat!

Ved godt at der er en post lige under med samme tema, men har valgt at
oprette en ny, så det står klart for alle!

Mange Hilsner
Jonas

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 01-10-03 12:22

Jonas M. Nielsen skrev:

>Ved godt at der er en post lige under med samme tema

Hmm, hos mig (og mange andre) står de nyeste tråde nederst. (Læs: Det
er en dårlig idé at skrive over/under - skriv i stedet
tidligere/senere).

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/
- også Siemens M55, S55, C55 samt SonyEricsson T610

Fra : Jonas M. Nielsen

Dato : 01-10-03 12:47

> Hmm, hos mig (og mange andre) står de nyeste tråde nederst. (Læs: Det
> er en dårlig idé at skrive over/under - skriv i stedet
> tidligere/senere).

Mange gange undskyld, den enorme fejl skal ikke ske igen ... suk

/ Jonas

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 01-10-03 12:58

Jonas M. Nielsen skrev:

>Mange gange undskyld, den enorme fejl skal ikke ske igen ...

Se mit indlæg som et lille tip, til at undgå fremtidige
misforståelser. En enorm fejl vil jeg nu ikke kalde det, men nu ved
du, at forskellige usenet-klienter opfører sig forskelligt, min kan fx
sættes op lige som jeg vil have den.

>suk

Suk - hvorfor tolker du en masse negativt ud af mit indlæg?

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Ebbe

Dato : 02-10-03 10:13

Jonas M. Nielsen skrev:
> [...]
> månedlige gebyr, stadig kan nå at komme med på vognen igen.
>
> Telmore oplyser i telefonen at det er EFTER d. 1 Oktober at det vil koste

Nu føler jeg mig telmig røvrendt. Jeg meldede mig ud d. 29, for ikke at
skulle betale abonnement, og finder så idag ud af at man ikke skal
betale abonnement, og finder ud af at det koster 99kr at tilmelde
mig...og finder ud af at det var gratis igår!!
(Vi havde ikke internet igår...vi skiftede internet-abonnement...)

SUUUUK

Synes det var temlig fejt.

Ebbe

Fra : Hans Paulin

Dato : 02-10-03 10:24

Ebbe wrote:

> [...]
> mig...og finder ud af at det var gratis igår!!
> (Vi havde ikke internet igår...vi skiftede internet-abonnement...)

....dét var da ærgeligt for dig, at det kommer til at koste 99,- kr.!
Hans

Fra : Jonas M. Nielsen

Dato : 02-10-03 14:11

"Ebbe" <ebbe@skummerDOTcom> skrev i en meddelelse

> SUUUUK
> Synes det var temlig fejt.

Jah, det kan du have ret i - det var også derfor jeg ringede og spurgte til
om det kunne lade sig gøre at nå at få det gratis i går, og svaret var så
ja, så folk kunne nå at komme med på vognen igen hvis de havde udmeldt sig i
den tro at der begyndte at være abbn.

/ Jonas