Idéer til spil?
Fra : Laziter [9440]

Dato : 01-10-03 11:37

Hejsa

Jeg sidder her og keder mig lidt, er blevet mæt af RTS lige for tiden, så
jeg leder efter nogle gode puzzle games og måske lidt platform á la Super
Mario.
Er der nogen der har lidt gode forslag?

Mvh
Benjamin

Fra : Karsten Borchers

Dato : 02-10-03 18:12

Opfylder ikke lige de kriterier du stiller, men det er enormt underholdene
;)
http://jet.ro/dismount/

/ Borchers

Fra : Ukendt

Dato : 02-10-03 18:36

"Karsten Borchers" <karsten@*spam*borchers.dk> skrev i en meddelelse
> Opfylder ikke lige de kriterier du stiller, men det er enormt underholdene
> ;)
> http://jet.ro/dismount/

Hehe.. det er ret sjovt det der truck dismount... Jeg undrer mig bare lidt
over hvordan folk kan få scorer på 200000? Jeg får max 40000... Nogen ideer?

Fra : Karsten Borchers

Dato : 02-10-03 19:22

"Øistein Wind Willassen" <oistein(dot)wind(snabel - a)gmx(dot)net> wrote in
message news:3f7c61f0$0$141$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Hehe.. det er ret sjovt det der truck dismount... Jeg undrer mig bare lidt
> over hvordan folk kan få scorer på 200000? Jeg får max 40000... Nogen
ideer?

> Mvh

Man skal være heldig, at manden hænger fast et sted.
Jeg har scoret 80.000, fordi han hang fast i forruden med armen. Så hang han
der og dinglede :)

/ Borchers