Internet og hjemme-netværk uden hub?
Fra : Steen

Dato : 01-10-03 11:35

Hej

Jeg har følgende:

1 PC med Win98 (2. ed Dansk) og 2 netkort (begge med UTC-stik)

1 PC med WinXP Home (Dansk) og et on-board netkort (UTC)

2 UTC kabler (1 til internettet og 1 til forbindelse mellem de 2 PC'er)

Udover adgang til Internettet via Win98 PC'en (da denne PC bruges mest til
Internettet) ønskes følgende:

- Lokalnetværk mellem de 2 PC'er

- Adgang til Internettet fra XP PC'en gennem Win98 PC'en.

PS: Forbindelse til Internettet er gennem en DHCP-adgang til StofaNet (dvs.
IP-adressen hentes automatisk)

Som nævnt i subject har jeg ingen hub, men har en formodning om at det
(måske) alligevel kan lade sig gøre.

Hvordan er det nu lige man gør?

/Mvh Steen

Fra : Steffen