Max cpu på Soltek KV75
Fra : Peter Hansson

Dato : 01-10-03 08:43

Hej!

Er der nogen der ved hvor stor cpu Soltek KV75 kan tage??

Har set i manualen samt på nettet, men er ikke blevet klogere??

på forhånd tak

PH

Fra : Leony

Dato : 01-10-03 12:21

"Peter Hansson" <peterhansson(FJERNDETTE)@mail.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:3f7a8582$0$97245$edfadb0f@dread12.news.tele.dk

> Er der nogen der ved hvor stor cpu Soltek KV75 kan tage??

Liste over supporterede cpu'er på Soltek's boards kan findes her:
http://www.soltek.de/English/faq/CPU.html

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : [SANTA]-Cinnober

Dato : 01-10-03 14:32

> [...]
> mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
> http://home.tiscali.dk/~vinci/
> Mit Chieftec røntgen mod + mit nye mod "The MetallicAse".

efter hvad jeg kan tyde på ovennævnte link,så er den en Athlon 1.4 Ghz med
FSB 100 mhz.

Fra : Leony

Dato : 03-10-03 08:08

"[SANTA]-Cinnober" <cinnober@santaclan.dk> skrev i en meddelelse

> efter hvad jeg kan tyde på ovennævnte link,så er den en Athlon 1.4
> Ghz med FSB 100 mhz.

Det får jeg det også til.

Fra : Peter Hansson

Dato : 01-10-03 17:01

> [...]
> meddelelse news:3f7a8582$0$97245$edfadb0f@dread12.news.tele.dk

> Liste over supporterede cpu'er på Soltek's boards kan findes her:

Takker for svaret!!

PH

Fra : iceman

Dato : 01-10-03 12:23

kig under bios opdate, der står som regel altid hvad den nyeste bios kan.