Telmore og GPRS
Fra : Jesper Hansen

Dato : 01-10-03 07:49

Hej

Jeg har tilmeldt mig Telmore's GPRS i går, men kan ikke få det til at
virke. Jeg har gemt de indstillnger jeg fik sendt, men der mangler en
IP-adresse.

Hvad går galt? Bruger Nokia 3510

Med venlig hilsen
Jesper Hansen

Fra : \(: MarlboroMan :\)

Dato : 01-10-03 08:25

> Hej
>
> Jeg har tilmeldt mig Telmore's GPRS i går, men kan ikke få det til at
> virke. Jeg har gemt de indstillnger jeg fik sendt, men der mangler en
> IP-adresse.

Prøv denne: 194.182.251.15

> Hvad går galt? Bruger Nokia 3510
>
> Med venlig hilsen
> Jesper Hansen

Kenneth

Fra : Jesper Hansen

Dato : 01-10-03 08:51

On Wed, 1 Oct 2003 09:25:00 +0200, "\(: MarlboroMan :\)"
<kenneth_aka_marlboroman@FJERNDETTEhotmail.com> wrote:

>Prøv denne: 194.182.251.15

Det hjap lidt, men så kommer den op med "Adgangspunkt ugyldigt"

Der må være noget galt i min opsætning

Med venlig hilsen
Jesper Hansen

Fra : Fuzzbox

Dato : 01-10-03 09:11

"Jesper Hansen" <sebulba_@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> Det hjap lidt, men så kommer den op med "Adgangspunkt ugyldigt"
>
> Der må være noget galt i min opsætning

Jeg tilmeldte mig også i går, jeg kan heller ikke komme på.
Jeg får at vide at apn ikke er gyldigt og jeg fik instillingerne
sent fra TDC.

Mvh
Fuzzbox

Fra : Jonas Kofod

Dato : 01-10-03 11:32

Jeg tilmeldte mig (som mange andre) ligesom jer i går - hvis man læste den
meddelelse der kommer umiddelbart efter at de har registreret jeres
tilmelding så ville i vide at den siger noget i retning af:
Tak for din tilmelding bla bla bla du vil blive tilmeldt på systemet
førstkommende hverdag bla bla bla du vil få en mail når du er oprettet.
Man kunne nok osse forvente at der måske er så mange de skal oprette lige i
de her dage, så man måske skulle give dem lidt elastik mht. førstkommende
hverdag.
Ihvertfald venter jeg på mailen, får jeg går i gang med den helt store
indstillings gymnastik, eller på anden måde begynder med bekymringer etc.

Fra : Morten Nielsen

Dato : 01-10-03 12:28

De indstillinger man får automatisk er til WAP.
Vil du bruge den til email og www, skal du ændre adgangspunktet fra "wap"
til "internet".

/Morten

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 02-10-03 10:57

On Wed, 1 Oct 2003 13:27:49 +0200, "Morten Nielsen" <spam@iter.dk>
wrote:

>De indstillinger man får automatisk er til WAP.
>Vil du bruge den til email og www, skal du ændre adgangspunktet fra "wap"
>til "internet".

MIn 6610 er skam ligelad med om jeg bruger "internet" som adgangspunkt.
Jeg kan godt komme på wap og se den første side, men derefter siger den
så at siden ikke kan findes (har kdog kun testet en side)
Flemming Jacobsen