bluetooth certificering
Fra : Georg

Dato : 01-10-03 03:09

Hej alle.

Jeg er lige blevet opmærksom på flg: Hvis man køber et bluetooth produkt, så
skal det være certificeret for at må bære bluetooth logoet. Mit bluetrek
headset er åbenbart ikke certificeret, altså et piratprodukt. Jeg har netop
mailet forhandleren, for at få en forklaring. Se evnt. bluetooth gruppens
hjemmeside med certificerede produkter

http://www.bluetooth.com/tech/products/prods.asp?A=S&searchString=&searchBy=&CAT=11&CAT2=23&SCAT=ALL&WHERE=1&TENS=1&ORDER=

og flg. fra netplan: http://www.netplan.dk/new/

Georg

Fra : jec

Dato : 01-10-03 11:18

"Georg" <linesnuden@hotmail.com> wrote in message
> [...]

netop
> mailet forhandleren, for at få en forklaring. Se evnt. bluetooth gruppens

Jeg mener ikke gruppen bag bluetooth havde nogen certificering i starten,
men lavede en da der var nogle produkter ikke kunne snakke sammen pga.
forskellige fortolkninger af standarden. Måske er dit produkt bare fra den
tid hvor de ikke kunne certificeret.