E-mail med S55
Fra : David Johnsen

Dato : 30-09-03 22:44

Er der nogen der har erfaringer med at modtage e-mail på en Siemens S55?
Jeg overvejer at købe en, og vil gerne kunne modtage e-mails på den. Men når
jeg går ind på Siemens hjemmeside står der under E-mail klient: begrænset
funktionalitet.
Hvis der er nogle der ved hvad der menes med dette vil jeg meget gerne høre
en forklaring.

På forhånd tak.

David Johnsen

Fra : Kasper Hyllested

Dato : 01-10-03 09:20

"David Johnsen" <mobil@trimixdiver.dk> writes:
> [...]
>funktionalitet.
>Hvis der er nogle der ved hvad der menes med dette vil jeg meget gerne

Jeg både modtager og sender mails fra min S55'er over GPRS hos Telmore. Og
det fungerer fint. Du kan naturligvis ikke se vedhæftede filer , men
ellers har jeg ikke oplevet nogle begrænsninger, som ikke er naturlige for
en mobiltelefon-klient.

Mange hilsner

Kasper Hyllested

Fra : Knud Berggreen

Dato : 01-10-03 22:32

On Wed, 01 Oct 2003 10:20:28 +0200, "Kasper Hyllested"
<hyllested@net.dialog.dk> wrote:

>Jeg både modtager og sender mails fra min S55'er over GPRS hos Telmore. Og
>det fungerer fint. Du kan naturligvis ikke se vedhæftede filer ,

Hvorfor kan man egentlig ikke det?
Man kan jo godt vedhæfte filer så det må vel også virke den
anden vej?
Jeg har godt nok ikke prøvet...

/Knud