MMS mellem forskellige teleselskaber
Fra : Claus H. Skaarup

Dato : 30-09-03 21:57

Jeg har skiftende held med at sende MMS beskeder til mine venner. Nogle
kommer frem med det samme. Andre forsvinder tilsyneladende ud i det store
mobiltomrum. Jeg har Telmore og kan tilsyneladende godt sende til Telia
abbonnenter, men ikke til TDC??? Det virker mystisk, da Telmore da kører på
TDC's net.

Er der nogen, der kan forklare mig sammenhængen?

mvh Claus
- med Nokia 7250

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 30-09-03 22:43

"Claus H. Skaarup" <chsgo@awayradiolimfjord.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> mobiltomrum. Jeg har Telmore og kan tilsyneladende godt sende til Telia
> abbonnenter, men ikke til TDC??? Det virker mystisk, da Telmore da kører

Har tit samme problem, også Telmore til Telmore kunder. Det kan godt
irretere mig en smule, at der ikke er en "rapport" funktion,
og at man skal give så mange penge for noget, som åbenbart nemt kan
forsvinde ud i det blå, eller være mange timer forsinket.

> Er der nogen, der kan forklare mig sammenhængen?
>
> mvh Claus
> - med Nokia 7250

Thomas
Også 7250

---

Fra : Søren Christensen

Dato : 01-10-03 15:08

"Thomas Buus Andersen" <t-buus@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> og at man skal give så mange penge for noget, som åbenbart nemt kan
> forsvinde ud i det blå, eller være mange timer forsinket.

Jeg har har da fin rapport funktion på mms beskeder.

Venligst