OT - reklame på TV2.
Fra : Brian Sørup

Dato : 30-09-03 21:55

G'aften...

Jeg har lige set reklamen på TV2 hvor en Corolla kører "baglæns" ud af
en anden bil.
Er der nogen der ved hvilket stykke musik der spilles i baggrunden eller
hvem der synger ?
--
Brian Sørup
1976 Camaro 305Cui.

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 30-09-03 22:00

Hej!

"Brian Sørup" wrote:

> Jeg har lige set reklamen på TV2 hvor en Corolla kører "baglæns" ud af
> en anden bil.

Jepper, ganske "uhyggelig" reklame iøvrigt... Prøv i news:dk.medier.tv :)

Fra : Brian Sørup

Dato : 30-09-03 22:04

"Kim Voss Schrader" <teknik_kim@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej!

> Jepper, ganske "uhyggelig" reklame iøvrigt... Prøv i news:dk.medier.tv
:)

Det *er_da* bilrelateret

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 30-09-03 22:33

Hej!

"Brian Sørup" wrote:

> Det *er_da* bilrelateret

Joeh, det er det da. Men jeg tror bare tv-eksperterne sidder i den gruppe jeg
nævner :)

Så iøvrigt en feeed slæde på Smallblock (annoncen er dog pillet ned igen) som
var en Plymouth Sport Fury fra '71. Det er sq en najs slæde sådan een :)

Og ja, det var da vist en mopar...

Fra : No1

Dato : 30-09-03 22:41

> Jeg har lige set reklamen på TV2 hvor en Corolla kører "baglæns" ud af
> en anden bil.

Den anden bil er en hvid Fiat Chroma så vidt jeg kan se.

Fra : Thomas

Dato : 30-09-03 22:47

Findes de? Er det ikke snarere en Regata

Mvh

Thomas

Fra : Thomas

Dato : 30-09-03 22:53

Retter lige mig selv

Det er da en Uno

Fra : No1

Dato : 02-10-03 20:41

> Retter lige mig selv
>
> Det er da en Uno

Ja, jeg så forkert første gang. Det er en Uno.

Fra : Christian Hansen

Dato : 30-09-03 22:48

"Brian Sørup" <brian.sorupXXX@privat.dk> wrote in message
> [...]
> en anden bil.
> Er der nogen der ved hvilket stykke musik der spilles i baggrunden eller

Noget der undrer mig lidt.. den Corolla der.. det er jo en forholdsvis
gammel model.. men .. den har da aldrig haft airbag ??
Christian Hansen
http://www.nmweb.dk
http://www.taabelig-turbo-klub.dk

Fra : Morten Larsen

Dato : 01-10-03 16:29

> Noget der undrer mig lidt.. den Corolla der.. det er jo en forholdsvis
> gammel model.. men .. den har da aldrig haft airbag ??

Det lagde jeg ogå mærke til. Corolla'en er en EE90, og den
har aldrig haft air-bag. Men det er flot klippet sammen alligevel.

Morten