Opsætning GPRS og MMS
Fra : Søren Larsen

Dato : 30-09-03 21:39

Hej
Skal man have hver sin opsætning til de 2, eller kan man nøjes med den ene
Jeg ved godt man skal sætte GPRS op til at tage mail, men i grund og bund ,
er det den samme opsætning TDC sender til sig

MVH

Søren

Fra : Morten Nielsen

Dato : 01-10-03 12:34

> [...]
,
> er det den samme opsætning TDC sender til sig

Det kommer vel an på hvilken telefon du har, men min T68i, kan have et væld
af opsætninger installeret.

/Morten