Skærme
Fijala 3554
2 skærme på samme tid
Fra : Mathias

Dato : 30-09-03 21:33

Kan det lade sig gøre at køre med 2 skærme på samme grafikkort. Kortet er et
GForce 3 TI200. Jeg vil gerne køre med både en TFT og en CRT skærm og
sammenkoble dem så jeg får ET skrivebord i Windows XP.

Fra : Kim Correll

Dato : 30-09-03 21:48

Hvis du har både VGA og DVI på kortet, så kan det umiddelbart lade sig gøre.
Du skal bruge Nvidias nView og sætte skærmene op dér.

Fra : Mathias

Dato : 30-09-03 21:58

Jeg har prøvet at pusle lidt med nView, men uden held. Når jeg vælger
fanebladet "Vinduer" kan jeg se en menu der hedder "Vinduesstyreenhed".
Punkterne under denne menu er dog udtonet og kan ikke vælges.
Hvordan aktiverer jeg disse?