Billigste SMS pris til Italien
Fra : Dennis Pedersen

Dato : 30-09-03 21:14

Svigermor hun skriver en SMS´er til Italien og betaler en mindre national
formue for det ved Orange.
Så var det jeg tænkte ved hvilket selskab sender man billigst sms til
italien?
Kan det passe det ikke kan gøres for under 2.75/stk?

Det skal være fra telefonen og ikke fra nettet.
Nogen der har et bud på hvor det kan gøres billigere?

/Dennis

Fra : T|-|0M@$

Dato : 30-09-03 22:32

> [...]
> italien?
> Kan det passe det ikke kan gøres for under 2.75/stk?

Ved ikke om det er korrekt - men har hørt at Telia's Xpress eller hvad det
hedder også har gratis SMS'er til udlandet. Men tjek lige først med Telia!

Du må gerne skrive svaret her - måske er der andre der kan få glæde af det.

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 30-09-03 23:21

"T|-|0M@$" <nospam@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> lige først med Telia!
>
> Du må gerne skrive svaret her - måske er der andre der kan få

Hvis du kigger på:
http://www.sms0kroner.dk/aox_priser.asp

<uddrag af telias hjemmeside start>
Telia Xpress
SMS og E-mail

Modtage
Afsende (pr. SMS, max. 160 tegn)* 0,00 kr.
0,00 kr.

*) SMS'erne må bruges til normalt privat forbrug fra person til person i
Danmark. Indholdstakserede SMS'er takseres pålydende.
<uddrag af telias hjemmeside slut>

Har lige sakset lidt men det siger vist det hele. At det så ser ud til
at være umuligt at se priser for at sende sms til udlandet er vel bare
typisk for størstedelen af telebranchen.

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk/akvarie/