Nokia 7110 trukket tilbage.
Fra : Tholo

Dato : 10-04-01 17:31

Jeg har hørt at Nokia har trukket deres 7110 model tilbage.
Er der nogen der ved om dette er sandt, og evt. hvorfor..??

Med venlig hilsen
Thomas Lorentsen
E-mail: foto@tholofoto.dk
www.tholofoto.dk

Fra : Mads Jakobsen

Dato : 11-04-01 09:00

"Tholo" <Tholo@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> Jeg har hørt at Nokia har trukket deres 7110 model tilbage.
> Er der nogen der ved om dette er sandt, og evt. hvorfor..??

> [...]

Den er gået ud af produktion ligesom 3210'eren.
Den er afløst af 6210 og kan derfor ikke købes i butikkerne længere.

Fra : Morten Buchholtz

Dato : 11-04-01 10:22

> Den er gået ud af produktion ligesom 3210'eren.
> Den er afløst af 6210 og kan derfor ikke købes i butikkerne længere.

Jo, Hvis de har den på lager

Fra : Per Thrane

Dato : 11-04-01 16:24

* Hej Mads

[ Onsdag April 11 2001, skrev: Mads Jakobsen til All om emnet: "Re: Nokia
7110 trukket tilbage."]

MJ> Den er gået ud af produktion ligesom 3210'eren.
MJ> Den er afløst af 6210 og kan derfor ikke købes i butikkerne længere.
Nej det er nok den nye 3330 der skal afløse den.

e \/
#|_ (_|
_###\ ___| |_ Mvh. Per+

.... "Er der nogen, der har opdaget krigen?" Patton eller Bill Gates

Fra : Mads Jakobsen

Dato : 11-04-01 17:08

"Per Thrane" <Per_Thrane@nightcall.dk> wrote in message
> * Hej Mads
>
> [ Onsdag April 11 2001, skrev: Mads Jakobsen til All om emnet: "Re: Nokia
> 7110 trukket tilbage."]

> Nej det er nok den nye 3330 der skal afløse den.

6210'eren kom i handlen en lille måneds tid før produktionen af 7110'eren
stoppede,
og er dermed pt. afløseren for 7110 som Nokias WAP-tlf.
3330'eren kommer først om et par måneder (minder en del om 3310).
6310 ventes i handlen til efteråret og skal afløse 6210.

Fra : Møgelmose

Dato : 12-04-01 11:30

Mads Jakobsen <madsjakobsen@mail1.stofanet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9b1vbg$kao$1@sunsite.dk...

> [...]

> og er dermed pt. afløseren for 7110 som Nokias WAP-tlf.
> 3330'eren kommer først om et par måneder (minder en del om 3310).
Nej, 3310 kommer på butikkernes lager i løbet af de kommende uger.

> 6310 ventes i handlen til efteråret og skal afløse 6210.
Nej, 6310 bliver en 6210 med bluetooth integreret i telefonen, ikke en
afløser.

Finn Møgelmose
finnm@privat.dk
www.xr2.subnet.dk

Fra : Tholo

Dato : 11-04-01 19:56

"Tholo" <Tholo@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Er der nogen der ved om dette er sandt, og evt. hvorfor..??

Nogen der har et svar på hvorfor...
Thomas Lorentsen
E-mail: foto@tholofoto.dk
www.tholofoto.dk

Fra : Mads Jakobsen

Dato : 12-04-01 09:30

> Nogen der har et svar på hvorfor...

Det må vel skyldes den teknologiske udvikling...
Mindre telefoner der kan mere - er det ikke det, som vi alle vil ha'?.

Fra : Søren Poulsen

Dato : 12-04-01 15:37

"Mads Jakobsen" <madsjakobsen@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> "Tholo" <Tholo@mail1.stofanet.dk> wrote in message

> Det må vel skyldes den teknologiske udvikling...
> Mindre telefoner der kan mere - er det ikke det, som vi alle vil ha'?.
Næ jeg vil gerne ha en 5110 men folk tror sgu det er guld de sælger når man
hører prisen på en brugt 5110

--
Mvh. søren poulsen
smeden31@poulsen.mail.dk

Fra : Møgelmose

Dato : 12-04-01 11:32

Det er også derfor at telecom centeret solgte den til 799 som endags tilbud
(jubilæum)
de solgte også Motorola 3688 (skilpadden) til 199 med valgfrit(?) TDC...
Jeg kunne da egentligt godt tænke mig en 7110 men den kunne godt efter min
smag undvære antennen desuden er det jo også den telefon jeg kender der har
den største skærm (ved ikke med siemens SL45...)
Men det er da den største grafiske skærm som nokia har brugt den er 5 pixels
bredere end 6210... som jo åbenbart allerede er forældet (tænker på 6310)

MVH.
Hans-Jacob
www.xr2.subnet.dk/348141.htm
www.logomanager.subnet.dk

Fra : Erik Einum

Dato : 14-04-01 05:35

"Møgelmose" <mogel@post6.tele.dk> skrev
> Men det er da den største grafiske skærm som nokia har brugt den er 5
pixels
> bredere end 6210...

Småpirk: Skjermen på 7110 er 5 piksler høyere enn 6210, men like bred.

> som jo åbenbart allerede er forældet (tænker på 6310)

Og 6310 kommer om 7-8 måneder, så 6210 er ikke så foreldet likevel. Er jo
den eneste Nokia med HSCSD. (Var først av alle med dette.)

--
///Mvh. EE

Nokia 6210