Fik lige en mail fra Telmore........
Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 30-09-03 18:58

Kære kunde,
TELMORE sænker prisen på GPRS til 10 kroner pr. MB!

Nu kan vi tilbyde dig GPRS priser, der matcher markedets bedste priser.
Fra den 1. oktober 2003 tilbyder vi en af landets bedste priser på GPRS.
Vi fjerner abonnementet helt og sænker prisen pr. sendt eller modtaget
MB til en rund 10'er.

Fremover har du 24 timers internetadgang på din mobiltelefon til
følgende konkurrencedygtige priser:

0 kr. i abonnement
10 kr. per sendt/modtaget MB

Kunder, der tilmelder sig GPRS, efter den 1. oktober, betaler 99 kr. i
tilmelding.

Da du allerede er tilmeldt GPRS hos TELMORE, overfører vi dig automatisk
- uden tilmeldingsgebyr - til 0 kr. i abonnement og 10 kr. pr.
sendt/modtaget MB fra den 1. oktober 2003.

Du kan som altid følge med i dit forbrug på din personlige side, nu til
de nye lave priser.

Med venlig hilsen

TELMORE

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 30-09-03 21:37

"*DrømmeFyren*" <DreamGuy@DreamGuy.dyndns.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sendt/modtaget MB fra den 1. oktober 2003.
>
> Du kan som altid følge med i dit forbrug på din personlige side, nu til

Hvad har jeg så betalt for at blive tilmeldt, når jeg har gjort det den 30.
Sep? Det kan jeg ikke rigtig
finde nogle steder?

> Med venlig hilsen
>
> TELMORE
Thomas

---

Fra : Flemming

Dato : 30-09-03 21:40

Thomas Buus Andersen <t-buus@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad har jeg så betalt for at blive tilmeldt, når jeg har gjort det
> den 30. Sep? Det kan jeg ikke rigtig
> finde nogle steder?

Det samme som polle fik i *.......... (0 Kr.)

--
Mvh. Flemming
*: kan ikke huske resten.. *LOL*

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 01-10-03 02:30

"Flemming" <spamme@trashcan.dk> skrev i en meddelelse
> Thomas Buus Andersen <t-buus@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Det samme som polle fik i *.......... (0 Kr.)

Forkert.

Du betaler 99 kr i tilmelding og det er et engangsbeløb.
Og noget helt andet mere spidsfindigt:

(KLIP fra Telmores brev som jeg selv også har modtaget)

"Kunder, der tilmelder sig GPRS, efter den 1. oktober, betaler 99 kr. i
tilmelding."

Steven.

--
Motorola Flare, Nokia 2110i, Alcatel One Touch Easy HF, Alcatel One Touch
Com, Nokia 9000, Nokia 9110 og nu Nokia 7650.

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 01-10-03 06:47

"Steven Nybo Andersen" <steven@1977privat.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> (KLIP fra Telmores brev som jeg selv også har modtaget)
>
> "Kunder, der tilmelder sig GPRS, efter den 1. oktober, betaler 99 kr. i

Jamen igår var der ikke den 1. ! Tjek datoen.

Fra : GJ

Dato : 02-10-03 19:35

> [...]

>- uden tilmeldingsgebyr - til 0 kr. i abonnement og 10 kr. pr.
>sendt/modtaget MB fra den 1. oktober 2003.

Det der synes jeg så bare er MEGA strengt... Jeg afmeldte mig den 30
september om morgenen netop fordi jeg ikke ville betale så meget i
abb. Der stod det kunne tage op til 24 timer at blive afmeldt, og det
var jo ikke lige så fedt når det skulle være inden den 1 oktober.

Jeg fik heller ikke en mail fra telmore om de nye priser.... (enten
fordi de havde afmeldt mig eller fordi de generelt ikke gider sende
mig mails om tilbud.... fik heller ikke info de gange de har hold
åbent hus... )Jeg får mails om pris nedsættelser.....

Jeg synes bare det det er for meget man så nu skal betale 99 kr....
jeg har ikke været hjemme så jeg har ikke set i NG før nu.....
Jeg er godt nok ret så skuffet over Telmore lige nu......

Men så må jeg jo leve udne GPRS.... brugte det heller ikke specielt
meget, mest til tlf. nr. finde vej bus og tog og sådanne små ting ....
men det er ærgerligt alligevel.....

Fra : Claus Andersen

Dato : 04-10-03 09:28

Hej

Jeg har gjort lige det samme som dig og er ligeså skuffet.

Jeg har dog ført det videre med en mail til telmore. Tilbagemeldingen lyder
på at jeg kan gentilmelde mig uden beregning.
Beløbet (99) er dog trukket fra min konto hvilket skulle blive krediteret på
mandag jf. telmore, så nu må vi se.

Hvis dette går i orden må jeg sige at det er meget god service fra telmore
side, selvom det er noget lusket, efter min mening, at det lige pludseligt
aftenen før den 1 okt. bliver gratis. Det er jo ikke alle kunder sidder
online med telmore døgnet rundt.

Hilsen
Claus

Fra : Hans Paulin

Dato : 04-10-03 10:20

Claus Andersen wrote:

> selvom det er noget lusket, efter min mening, at det
> lige pludseligt aftenen før den 1 okt. bliver gratis.

....jeg kan godt se, at det ikke er sjovt for dig - jeg ærgrede mig osse
den 1., da jeg troede, at jeg var gået glip af 99 kr. - men nøgternt
betragtet kan man jo ikke bebrejde hverken Telmore eller andre noget som
helst, hvis de forærer dette eller hint væk - snarere tværtimod!
Hans

Fra : GJ

Dato : 04-10-03 12:59

> [...]
>aftenen før den 1 okt. bliver gratis. Det er jo ikke alle kunder sidder

Det må jeg nok sige ..... det lyder flot fra Telmores side....
Jeg har kontaktet deres supportchat som jeg er vildt imponeret over,
men de kunne ikke hjælpe med lige netop det... Så jeg har også skrevet
en mail.... nu får vi se hvad de siger til deres forsvar hehe.....

Fra : Claus Andersen

Dato : 04-10-03 16:50

Tja det bliver spændende at se om telmore virkelig krediterer på mandag,
ellers er det jo godt at jeg har en mail fra telmore som siger uden
beregning. Ellers gider jeg ikke gøre en stor sag ud af s.... 99 kr, men
blot måske være mindre tilfreds i en periode.

>snip<

>men nøgternt
betragtet kan man jo ikke bebrejde hverken Telmore eller andre noget som
helst, hvis de forærer dette eller hint væk - snarere tværtimod!<

Ja det kan du da have ret i, men som kunde med et eksisterende GPRS
abonoment inden 1 okt synes jeg stadigvæk, at de kunne have gjort de "gamle"
kunder opmærksom på deres planer. Det virker da også som om hvis man læser
de tidligere tråde, at telmore heller ikke synes, deres fremgangsmåde har
været helt i orden.

Fra : Hans Paulin

Dato : 04-10-03 16:58

Claus Andersen wrote:

> [...]
> hvis man læser de tidligere tråde, at telmore heller ikke synes,
> deres fremgangsmåde har været helt i orden.

....uden at have noget detail-kendskab til årsagen til Telmores
handlemåde, gætter jeg på en forhandling med TDC i sidste øjeblik som
årsag til "ko-vendingen"...
Hans

Fra : GJ

Dato : 07-10-03 16:03

> [...]
>aftenen før den 1 okt. bliver gratis. Det er jo ikke alle kunder sidder

Hej

Der er forsjel på fisk.....
Jeg har nu fået svar på min klage og fået at vide at det ikke er
korrekt at nogen har fået lov til at tilmelde sig efter den 1/10.
Nåede du at tilmelde dig inden den 1/10- kl 23.59?

Jeg er ikke mindre skuffet nu i hvert fald over at få at vide at det
ikke er sandt det jeg siger....

Før var jeg skuffet nu er jeg også sur....

Fra : Claus Andersen

Dato : 10-10-03 07:51

Hej

Undskyld den lange svar tid. Jeg er ikke meget hjemme i øjeblikket.
Den 29 afmeldte jeg mig og opdagede den 30 om morgenen at abb. var blevet
gratis.
Omgående skrev jeg mail til telmore.
Telmore vender tilbage den 1 kl. 2230 med besked om at jeg kan melde mig
til igen (godt nok står der hvis du gør det i dag).

Det gør jeg først den 2 om formiddagen, ligger ikke lige online med telmore
2230!!!

Jeg tror der var derfor at jeg indledningsvis blev opkrævet 99.
Jeg ved ikke om jeg har snakket godt for mig da jeg ringede ang.
opkrævningen på 99, eller de generelt synes det var noget rod??
Jeg er dog blevet krediteret de 99 kr. hvilket må siges at være meget god og
hurtig service fra telmore side.

Det er selvfølgelig ærgerligt at du nok er kommet lidt sent ud, og jeg tror
det er derfor de har sat dig stolen for døren.

Fra : GJ

Dato : 10-10-03 21:03

> [...]
>
>Det er selvfølgelig ærgerligt at du nok er kommet lidt sent ud, og jeg tror
>det er derfor de har sat dig stolen for døren.

Ja det tror jeg også... men det styrer de selv... det er jo heldigvis
ikke dem der så tjener pengene på mit forbrug.... Jeg havde en gammel
opsætning jeg havde fået på en eller anden gratis side og den kan jeg
se virker... og indtil videre er der ikke trukket noget ... men det
kommer nok... så bliver det nok bare Teledanmark eller et eller andet
jeg skal betale til....

Jeg må vente til telmore engang sletter oprettelsen ... og hvis de
ikke gør det så overlever jeg jo nok.... *s*