Angivelse af CSS version
Fra : Michael Kragh Peders~

Dato : 30-09-03 20:33

Jeg har forgæves prøvet at søge på Internet omkring dette her men uden
at finde noget :(

Mit problem er at jeg kan huske at have set et eller andet sted, at
man kan angive hvilken version af CSS, man bruger, vist nok med et
HTML tag...men hvordan????????????

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 30-09-03 20:58

Michael Kragh Pedersen skrev:

> Mit problem er at jeg kan huske at have set et eller andet
> sted, at man kan angive hvilken version af CSS, man bruger,
> vist nok med et HTML tag...men hvordan?

Du husker galt. Man kan angive hvilken javascriptversion man
benytter (omend det ikke er nødvendigt), men ikke hvilken css-
version.

Det er heller ikke nødvendigt.

De her blev til overs.
--