2 pc'er på ISDN
Fra : Søren ô¿ô

Dato : 30-09-03 19:45

Hej NG.

Jeg skal have lavet netværk på 2 pc'er, samt have dem begge på Internettet
via ISDN (TDC).
Kan jeg gøre det med en switch eller skal jeg bruge en router?

--
Mvh. Søren.
Fjern NOSPAM ved mail.

Fra : KsNa

Dato : 30-09-03 20:23

"Søren ô¿ô" <g15281@NOSPAMhotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej NG.
>
> Jeg skal have lavet netværk på 2 pc'er, samt have dem begge på Internettet
> via ISDN (TDC).
> Kan jeg gøre det med en switch eller skal jeg bruge en router?

En ISDN-router kan bruges.

Mvh.
Kim

Fra : René Jeppesen

Dato : 30-09-03 20:35

Du kan evt. også bare sætte den ene computer til at dele forbindelsen, og så
bruge en switch...

René

Fra : KsNa

Dato : 01-10-03 17:15

"René Jeppesen" <admin@vipz.dk> skrev i en meddelelse
> Du kan evt. også bare sætte den ene computer til at dele forbindelsen, og

> bruge en switch...
>
> René

Øh! Hvis den ene computer deler forbindelsen, hvor skal switchen så bruges?

Mvh.
Kim

Fra : Søren ô¿ô

Dato : 30-09-03 22:41

Tak for svarene.

--
Mvh. Søren.
Fjern NOSPAM ved mail.

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 30-09-03 22:43

On Tue, 30 Sep 2003 20:44:41 +0200, "Søren ô¿ô"
<g15281@NOSPAMhotmail.com> wrote:

> Jeg skal have lavet netværk på 2 pc'er, samt have dem begge på Internettet
> via ISDN (TDC).
> Kan jeg gøre det med en switch eller skal jeg bruge en router?

Begge dele kan lade sig gøre.

-A
Links : http://www.hojmark.net/
FAQ : http://www.net-faq.dk/

Fra : Mads Bahrt

Dato : 01-10-03 00:54

Søren ô¿ô wrote:
> [...]
> via ISDN (TDC).
> Kan jeg gøre det med en switch eller skal jeg bruge en router?

I dk.marked.privat.edb var der en der havde isdn-routere til 35 kr /stk.
(man frygter de er varme....) Han har flg. hjemmeside:
http://www.mortenfjord.dk
Han ville vidst kun sælge 5 ad gangen, men det kan være du kan finde en
ordning. - Jeg kender evt. en køber til en af dem.

MVH
Mads

Fra : anders majland

Dato : 01-10-03 16:40

> I dk.marked.privat.edb var der en der havde isdn-routere til 35 kr
/stk.
> (man frygter de er varme....) Han har flg. hjemmeside:
> http://www.mortenfjord.dk

Der er utroligt mange der har "opgraderet" fra ISDN til adsl eller lign
(også til proff. brug) så routeren kan sagtens være både legale og
billige ... Men derfor kan man jo godt spørge til historien inden man
løber ...

Men mon ikke han oså kan lokkes til at sælge en enkelt mod en
forholdsvis højere pris ....

/A

Fra : Mads Bahrt

Dato : 01-10-03 20:46

anders majland wrote:

> [...]
> løber ...
>
> Men mon ikke han oså kan lokkes til at sælge en enkelt mod en

Jeg er enig - jeg tror ikke de er varme - hvis man ser på billedet
ligner det at han har købt et restlager et sted. Det var mest ment som
en sjov kommentar til prisen.

MVH
Mads