Internet Explorer / *bat fil
Fra : BDF

Dato : 30-09-03 19:21

Er det ik muligt at lave evt. en *bat fil, som åbner 10 Internet Explorer
vinduer med 10 forskellige Www adresser?
Hvis ja hvordan?

\BDF/

Fra : Lars Stokholm

Dato : 30-09-03 19:25

In dk.edb.internet.software.browser, BDF wrote:

> Er det ik muligt at lave evt. en *bat fil, som Õbner 10 Internet Explorer
> vinduer med 10 forskellige Www adresser?

start iexplore www.google.dk
start iexplore www.yahoo.dk
start iexplore www.jubii.dk

Fortsµt selv. :)

--
Lars Stokholm

With a mind that renders everything sensitive,
what chance do I have here? - Kate Bush (Not This Time)

Fra : Lars Stokholm

Dato : 30-09-03 19:27

In dk.edb.internet.software.browser, Lars Stokholm wrote:

> Fortsµt selv. :)

Hmm, jeg maa vist tilbage til dk.test med de tegn, sorry...

Fra : BDF

Dato : 30-09-03 19:29

Yes...! takker mange gange

Fra : IzNoGoUd

Dato : 01-10-03 16:19

On Tue, 30 Sep 2003 20:21:06 +0200, "BDF" <BDF@e-mail.dk> wrote:

>Er det ik muligt at lave evt. en *bat fil, som åbner 10 Internet Explorer
>vinduer med 10 forskellige Www adresser?
En anden mulighed!
Hvad Med tab browsing som mozilla har, og måske andre browser.
Det er en en slags faneblade men i 1 browser og så kan du lave et
bookmarks på alle fx.10 med 2 klik ikke noget med at redigere i en
batfil når du skal lave om.
Var det noget

--
best regards IzNoGoUd a.k.a. Claes Nielsen, DK-5700 Svendborg, Denmark.
*

Fra : Lars Stokholm

Dato : 01-10-03 18:20

In dk.edb.internet.software.browser, IzNoGoUd wrote:

> Hvad Med tab browsing som mozilla har, og måske andre browser.

Så skal du bare finde ud af hvordan du åbner ti forskellige sider i 10
tabs. Er det nemmere?

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 01-10-03 18:38

Lars Stokholm <monospam@mail.dk> posting:

>Så skal du bare finde ud af hvordan du åbner ti forskellige sider i 10
>tabs. Er det nemmere?

I Opera har det været muligt siden version 5 (eller var det 3?),
AFAIR. Du gemmer blot de 10 sider, du vil have startet op. Når du så
starter op, vælger du dem blandt andre muligeheder, du måske har
gemt.
Se http://home12.inet.tele.dk/chrmax/temp/OperaSessioner.gif

Du kan selvfølgelig også åbne dem efter, du har startet Opera op på
normal måde.

--
What is life, except excuse for death,
or death, but an escape from life.

Fra : Peter

Dato : 01-10-03 22:22

"Christian Bohr-Halling" <nospam@direkte.org> skrev i en meddelelse
> [...]
> Se http://home12.inet.tele.dk/chrmax/temp/OperaSessioner.gif
>
> Du kan selvfølgelig også åbne dem efter, du har startet Opera op på

Er det ved start af PC'en ? Så gem 10 genveje i start mappen....
Peter

Fra : IzNoGoUd

Dato : 02-10-03 09:12

On 1 Oct 2003 17:19:30 GMT, Lars Stokholm <monospam@mail.dk> wrote:

>Så skal du bare finde ud af hvordan du åbner ti forskellige sider i 10
>tabs. Er det nemmere?
Du åbner de fx. 10 sider i faneblade og så bogmærker du alle 10
faneblade, med et klik det hedder:
"Bogmærk denne gruppe faneblade"
Du får dem også frem ved et klik på gruppen af faneblade!