Nokia 3310
Fra : Crazy Man

Dato : 10-04-01 14:51

Er der nogen der ved hvor jeg kan få Mastercode Generator så jeg kan unlock
min nokia.

Please help me.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 10-04-01 15:07

Crazy Man skrev:

>Er der nogen der ved hvor jeg kan få Mastercode Generator så jeg kan unlock
>min nokia.

Findes ikke til nyere Nokia-telefoner, kan vist kun åbne gamle såsom
2110.

venligst, Lasse

--
Fjerne SIM-låsen på din Nokia-telefon? (Også 3310, ja :)
Vibrator i Nokia 3210?

Fra : Zip

Dato : 14-04-01 23:31

Lasse Hedegaard skrev i meddelelsen ...

>Findes ikke til nyere Nokia-telefoner, kan vist kun åbne gamle såsom
>2110.

Jeg fandt den her side : http://www.gsmtricks.com/apps.htm
Måske er der noget der kan bruges der,
<copy/paste-fra siden>
3210 Vibrafunction enabler Nokia 6150 Bin file
Unlock all Nokia's Universal Nokia Bin file
Repair your Contact Service error Nokia 2110 Bin file
Nokia Datasuite 3.0 Nokia 3310 Bin file
Unlock Nokia 3210 v 5.31/36 Nokia 5110 Bin file
Unlock Nokia 8210 Nokia 8810 Bin file
Unlock Nokia 7110 Nokia 8110 Bin file
Winlock 1.1 Sagem Unlocker
IMEI Calculator Alcatel Unlocker ( Pocketline)
Nokia 3310 unlocker Panasonic GD 90
Nokia 5110 v 5.29+ Sony cmd c1 Unlocker
Nokia Flasher Needed DLL files
Siemens C35 unlocker (NEW) Siemens C/S/M35 unlocker

Palm Software
(Password on ZIP file is : gsmtricks.com)

GSMTOOL
_____________________

Håber der er noget der ka' bruges
--
Påskehygge
Kim

Fra : Dorrit Bashir

Dato : 16-04-01 19:51

Kan du ikke smide adressen igen og denne gang den rigtige !!!!
Denne side du henviser til virker ikke !!!!
Zip <zip@ANTISPAMBLOCKkrudt.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:Kc4C6.39370$o4.3067059@news010.worldonline.dk...

> [...]
> Nokia Datasuite 3.0 Nokia 3310
Bin file
> Unlock Nokia 3210 v 5.31/36 Nokia 5110 Bin
Unlocker
> IMEI Calculator Alcatel
Unlocker ( Pocketline)
> Nokia 3310 unlocker Panasonic GD
90
> Nokia 5110 v 5.29+ Sony cmd c1
Unlocker

Fra : Zip

Dato : 17-04-01 07:52

Dorrit Bashir skrev i meddelelsen <9bff39$i4h$2@news.cybercity.dk>...
>Kan du ikke smide adressen igen og denne gang den rigtige !!!!
>Denne side du henviser til virker ikke !!!!

Øhhh shit, siden virkede da jeg sendte indlægget, men det ser ud
til at man ikke ka' få kontakt med det i øjeblikket.
Sorry
--
Mobil_Hygge
Kim

Fra : Benjamin Jensen

Dato : 17-04-01 01:11

Der findes ingen mastercode generator til 3310 endnu.. For at unlocke din
fon skal du bruge et specielt datakabel og lidt software, du skal nemlig
flashe din fon for at låse den op. Jeg kan godt fremtrylle dette til dig

"Zip" <zip@ANTISPAMBLOCKkrudt.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Nokia Datasuite 3.0 Nokia 3310
Bin file
> Unlock Nokia 3210 v 5.31/36 Nokia 5110 Bin
Unlocker
> IMEI Calculator Alcatel
Unlocker ( Pocketline)
> Nokia 3310 unlocker Panasonic GD
90
> Nokia 5110 v 5.29+ Sony cmd c1
Unlocker

Fra : johnbashir

Dato : 20-04-01 08:45

ja benjamin jeg vil gerne have hjælp til 3310

http://www.kandu.dk/

Fra : johnbashir

Dato : 20-04-01 08:52

Lasse Hedegaard jeg har brug for din hjælp til at unlocke min simlocked nokia 3310 !!! Jeg fik dit navn af Devoted !!!???