Dizzy Miss Lizzy
Fra : Ukendt

Dato : 30-09-03 16:50

Hej med jer!

Så blev Dizzy endelig klar til at flytte ind

Indtil videre er Mimi akkurat lige så utilfreds, som Dizzy
er tilfreds. Især i går aftes var der en masse hvæseri og
skulen, Mimi ville overhovedet ikke kæles for. I dag virker
Mimi lidt mildere stemt, selv om hun stadig er fornærmet.
Jeg tror hun fik lidt sympati for Dizzy i nat, hvor Dizzy
"græd" nogle gange - det må også være slemt så'n at
flytte hjemmefra, når man kun er 3 måneder gammel.

Dizzy virker meget veltilpas, nysgerrig og legesyg. Hun
spiser ikke ret meget, men der kommer lidt i bakken, så
det er nok ok.

Jeg håber de snart bliver gode venner.
--
Mange hilsner
Lotte M

http://www.lotte-m.dk/ http://www.handiinfo.dk/

Fra : Kate

Dato : 01-10-03 19:54

"Lotte M" <lotte_m(at)stofanet.dk> wrote in

> Jeg håber de snart bliver gode venner.

Det tror jeg altaå også at de gør. Mimi skal selvfølgelig have tid til
at vænne sig til den nye situation. Jeg har været heldig med indførelse
af katte her, men lettest gik det dog med Mowsen. Han var så fuld af
selvtillid at han slet ikke overvejede at de andre katte kunne udgøre
en trussel

Tillykke med Dizzy, jeg er sikker på at hun er en lille lækker sag

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Ukendt

Dato : 01-10-03 21:56

Kate skrev i <news:3f7b22c2$0$48914$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,>:

> Det tror jeg altaå også at de gør. Mimi skal selvfølgelig have tid til
> at vænne sig til den nye situation.

Jeg er forberedt på det kan tage tid.

Det meste af dagen i dag har Dizzy fået lov at gå frit omkring i hele
huset. Mimi accepterer hende med en sikkerhedsafstand på 1 m.
Kommer hun tættere på, så hvæser Mimi og smutter, men hun kommer
hurtigt tilbage igen - lidt snigende, men uden at være forskræmt.. Det
eneste som indtil videre har forskrækket Dizzy, det var kaninen - Dizzy
har helt klart aldrig før set et hoppende dyr

>Jeg har været heldig med
> indførelse af katte her, men lettest gik det dog med Mowsen. Han var
> så fuld af selvtillid at han slet ikke overvejede at de andre katte
> kunne udgøre en trussel

Det er godt at have selvtilliden i orden

> Tillykke med Dizzy,

Tak!

> jeg er sikker på at hun er en lille lækker sag

Hun er dejlig! Hun har haft lidt tynd mave i dag, i morges var det
meget og her til aften kun en smule, men alligevel nok til vi fik vores
første erfaringer med bruseren og føntørreren - hun tog det i stiv
pote. Det er næsten som at have et spædbarn

Mimi blev forkælet med lidt tun og jeg er helt sikker på hun synes
det var bedre end det med vandhanen, som "ulddyret" blev budt.
--
Mange hilsner
Lotte M

http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/profiles_view_index.php?profile=172&limit_start=0&limit_user=15

Fra : Kate

Dato : 01-10-03 22:17

> Det
> eneste som indtil videre har forskrækket Dizzy, det var kaninen -
> Dizzy har helt klart aldrig før set et hoppende dyr

Dem var Mowgli altså også lige ved at tisse i bukserne over. Jeg har en
fritgående og han har lagt krop til mange tilnærmelser. Dog var hende
jeg havde i bur, som døde Nytårsnat, mere angstfremkaldende end ham som
var på gulvet. Også Lante fik et chol over kaninerne.
Donse derimod var ret kold overfor kaninen, hun havde problemer nok med
Lante tror jeg.

Fra : Ukendt

Dato : 02-10-03 17:12

Kate skrev i <news:3f7b444d$0$48910$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,>:

[kanin]

> [...]
> ham som var på gulvet. Også Lante fik et chol over kaninerne.
> Donse derimod var ret kold overfor kaninen, hun havde problemer nok

Kanske det er fordi Joey færdes frit, at han er mindre farlig... hmm.

Mimi og vores burkanin Silke bruger en del tid på at studere hinanden,
men når Silke er ude af buret, så er Mimi ikke interesseret. Om
sommeren "græsser" de ofte sammen, eller rettere samtidig, men
Silke skal være i buret før Mimi er interesseret i hende.

I øvrigt har jeg været lidt bekymret for at Silke fik en kattepote-skade.
Kat og kanin har jo et ret forskelligt kropssprog - det er rart at høre
Joey kan holde til tilnærmelserne

Fra : Denise

Dato : 02-10-03 19:09

--
> Mange hilsner
> Lotte M

http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/profiles_view_index.php?profil
e=172&limit_start=0&limit_user=15

Hej Lotte
Til info, din signatur kan forkortes til

ved hjælp af det korte link der er på hjemmesiden.

--
Hilsen Denise

Fra : Leyna

Dato : 02-10-03 21:01

On Thu, 2 Oct 2003 20:09:23 +0200, "Denise" <reindel@*NOSPAM*c.dk>
wrote:

>Til info, din signatur kan forkortes til
>http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/sl.php?id=241
>
>ved hjælp af det korte link der er på hjemmesiden.

Det er godt nok smart

--
Leyna

Fra : Ukendt

Dato : 02-10-03 21:47

Denise skrev i <news:3f7c69d4$0$24645$edfadb0f@dread14.news.tele.dk,>:

Hej Denise

> Til info, din signatur kan forkortes til

Det er altså /meget/ mystisk, jeg havde akkurat lige forsøgt
at opklare mysteriet udi linkforkortelse, da jeg så dit svar
- 1000 tak for hjælpen

> ved hjælp af det korte link der er på hjemmesiden.

Hmmm, jeg fatter minus, jeg har søgt hid og did på
siden, men det er sikkert så selvindlysende nemt, at jeg
ikke kan se "skoven" :-/
--
Mange hilsner
Lotte M

Fra : Denise

Dato : 03-10-03 08:03

"Lotte M" <lotte_m(at)stofanet.dk> wrote in message

> Hmmm, jeg fatter minus, jeg har søgt hid og did på
> siden, men det er sikkert så selvindlysende nemt, at jeg
> [...]

Hej Lotte
Hihi kort link er på linie 2 efter "statistik - Katistik - Nyhedsbreve -
Kort link".
Til andre der er i tvivl: I Kort link kopier man den lange URL fra sin
profil og trykker på ok, voila, så er der den korte til linken
Er man i tvivl om man har fået den rigtige/gjort det rigtige, kan man jo
først kopiere den korte link ind i f.eks. et work dokument og så prøve den
af der, inden man skriver den i NG'en.
Og lad os så få nogle flere med på ideen.

--
Hilsen Denise

Fra : Pia J

Dato : 03-10-03 08:28

> Og lad os så få nogle flere med på ideen.
>
> --
> Hilsen Denise

Jeg er helt med, men skriver i mange nyhedsgrupper, hvor jeg ikke synes det
er så relevant at få fremvist dele af mit privatliv. Derfor kan jeg ikke
finde ud af at sætte en automatisk signatur ind i kun denne gruppe og ikke
alle de andre! <fåret grin> Så det er lige med at huske det.

:Pia

Fra : Ragna

Dato : 03-10-03 09:08

Pia J. skrev:

> [...]
>finde ud af at sætte en automatisk signatur ind i kun denne gruppe og ikke
>alle de andre! <fåret grin> Så det er lige med at huske det.

Hej Pia!
Det problem er nemt at løse ved simpelthen at oprette en ekstra signatur,
som du så kun bruger i kattegruppen.
Jeg har ikke mindre end 5 forskellige signaturer!
Funktioner-indstillinger-signaturer.

--
Venlig hilsen, Ragna.

Fra : Pia J

Dato : 03-10-03 09:14

"Ragna" <rahasNEJ@TAKtdcadsl.dk> wrote in message news:3f7d2e77$0$83055

> Jeg har ikke mindre end 5 forskellige signaturer!
> Funktioner-indstillinger-signaturer.

Hm, jeg kan kun vælge en pr. nyhedsserver. Og nej, jeg har ikke opdateret
til seneste version.

Pia

Fra : Denise

Dato : 03-10-03 10:40

> [...]
> som du så kun bruger i kattegruppen.
> Jeg har ikke mindre end 5 forskellige signaturer!

Og hvis det er den engelske, så Tools, Options, Signatures og så vælger man
New. Så kan man som sagt have op til 5 signaturer.
Når man så skriver et indlæg klikker man på Insert, Signature - og her kan
man så vælge hvilken man vil bruge.

--
Hilsen Denise

Fra : Kate

Dato : 03-10-03 20:15

"Pia J" <ngspam@ofir.dk> wrote in

> Jeg er helt med, men skriver i mange nyhedsgrupper, hvor jeg ikke
> synes det er så relevant at få fremvist dele af mit privatliv.

Ja, jeg ved heller ikke om man kan i mit program. Jeg har godt nok
indsat linket i min sig, men har også lidt kvaler med tanken alligevel.