snegle
Fra : Li Lo

Dato : 30-09-03 11:54

Hejsa

Jeg har lige investeret i et akvarie på 103 l. (jeg havde ikke plads til et
støre) nå men nu er det sådan at jeg gerne vil ha fingerne i nogle små
snegle, jeg har før haft akvarie og har haft stor glæde at de små snegle til
at holde akvariet pænt.
Så nu vil jeg lige høre om der er nogen der ved hvor jeg kan få fat i sådan
nogle ??
Jeg bor i Silkeborg

Venlig hilsen Lise Lotte

Fra : KatjaStrofen

Dato : 30-09-03 13:09

"Li Lo" <Li-Lo@post.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
til
> at holde akvariet pænt.
> Så nu vil jeg lige høre om der er nogen der ved hvor jeg kan få fat i

Havde du nu boet i odense.. havde du været velkommen, til at komme forbi og
samle snegle *GG*

Katja

Fra : benny ammersbøll

Dato : 02-10-03 08:25

> [...]
>at holde akvariet pænt.
>Så nu vil jeg lige høre om der er
>nogen der ved hvor jeg kan få fat i sådan

til lise lotte
hejsa
jeg ved godt hvor du kan få fat i nogle snegle men jeg ved ikke om
de har dem du skal bruge eller om de har flere men du skal prøve
at ringe til avifauna skovbakken 1 kollund 6340 kruså telefon
74 67 81 31 jeg ved de også sender pr postorder .
m v h benny

Fra : Helle Christensen

Dato : 03-10-03 12:07

Hejsa
Hvis du er interesseret kan du få nogle gule mysteriesnegle af mig. De er
først og fremmest flotte at se på og de holder ligeledes akvariet pænt. Jeg
bor i Holstebro og ved at jeg skal en smut til Silkeborg i starten af uge
42.
mvh
Helle Christensen
helle_christensen@mail.tele.dk