Mercedes res.dele i Tyskland
Fra : Martin Sand.

Dato : 30-09-03 08:47

Hejsa

Kan nogle af jer videregive links hvor jeg kan finde priser på en lettere
brugt motor/gearkasse til en Mercedes E290 W210 (gerne i Tyskland). Også
gerne andre MB stumper (sæder, hjulophæng mv.)
Sælger fabrikken brugte renoverede dele?
Hvad skal man ellers forvente at sådan en brugt motor/gearkasse løber op i?

MVH Martin

Fra : Mathias

Dato : 30-09-03 09:50

Martin Sand. wrote:
> [...]
> Sælger fabrikken brugte renoverede dele?
> Hvad skal man ellers forvente at sådan en brugt motor/gearkasse løber

Er du MEGET heldig, vil jeg tro du kan få en motor for ca. 10.000 og en
gearkasse for 6-8.000.

Ham her har jeg gode erfaringer med:
http://www.mercedes-dele.dk/

Ring og få en snak med ham... tag ikke priserne på hjemmesiden for alvorligt

Ellers er der jo Gørløse Autoimport som sender U/B:
http://www.autoimport.dk

God jagt.
--
Mvh. Mathias

MB 300D W124 '91

Fra : claus b. p.

Dato : 02-10-03 08:31

> [...]
alvorligt

> Ellers er der jo Gørløse Autoimport som sender U/B:

Du kan jo også finde reservedele og skrotbiler på www.mobile.de. Så er
problemet bare hvordan man får stumperne hjem, pg om man overhovedet sparer
noget. Jeg har flere gange købt almidelige reservedele hos Mercedes
forhandlere i Tyskland, man sparer minimum 10% men ganske ofte 20-30% selv
om Mercedes Danmark påstår det modsatte.

/Claus

Fra : Martin Sand.

Dato : 02-10-03 15:02

claus b. p. wrote: