Nintendo spillemaskine
Fra : Maria

Dato : 30-09-03 08:36

Hej, jeg vil høre hvilken Nintendo tv-spillemaskine det er, hvor man kan
spille gameboy spil på?

Fra : iddqdATworldonline.d~

Dato : 30-09-03 08:44

Maria wrote:
> Hej, jeg vil høre hvilken Nintendo tv-spillemaskine det er, hvor man kan
> spille gameboy spil på?

En Gamecube hvis man køber en udvidelse til nogle hundrede kroner, for
yderligere info så spørg i dk.spil.computer.konsol

Mvh

Bruno

Fra : Cirque

Dato : 02-10-03 18:59

Hvis det er en gameboy player du snakker om, så koster den altså 500,-......
Det
er vist lidt mere end nogle hundrede kroner, der lyder som et par
hundrede.....
Desuden er gamecuben også lidt pebret i pris, så det er nok billigere at
lede efter
en brugt SNES med supergameboy (tror jeg den hedder).... Du kan evt. kigge

www.bozz.dk

---

Fra : Ukendt

Dato : 02-10-03 19:40

"Cirque" <ghita@NOSPAMa.cirque.tv> skrev i en meddelelse
> [...]
> lede efter
> en brugt SNES med supergameboy (tror jeg den hedder).... Du kan evt. kigge

Gamecuben er ikke pebret i pris. Det er den billigste af de 3 konsoller.
Og nu kan en SNES med Super Gameboy jo ikke spille andet end gamle gameboy
spil, og hverken Color, eller Advance spil. Sååå..

En Gameboy player til NGC koster mellem 400 og 500 kroner.
Men mange siger at den er pengene værd..

Mvh. Mikkel

Fra : Cirque

Dato : 02-10-03 20:18

Fortæl mig lige hvor man køber en GameCube billigere end en X-Box; men det
er jo egentlig underordnet. Det er efter min mening ganske pebret at købe en
GameCube og en Gameboy player (hvor kan du købe den til under 500,-?) blot
for at spille gameboy spil på TV!!!
Nu skrev hun jo bare gameboy spil, og ikke GBA eller GBC spil. Hvis det bare
er alm. gameboy spil, er det da alt andet lige uhyrligt meget billigere med
en
SNES med det nødvendige tilbehør....

Cirque

"Mikkel Westh" <mikkelwesth2privat.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> En Gameboy player til NGC koster mellem 400 og 500 kroner.
> Men mange siger at den er pengene værd..

---

Fra : Gerner

Dato : 03-10-03 10:26

On Thu, 2 Oct 2003 21:18:06 +0200, "Cirque" <ghita@NOSPAMa.cirque.tv> wrote in
dk.spil.computer:

>Fortæl mig lige hvor man køber en GameCube billigere end en X-Box; men det

Fortsæt debat i den rigtige gruppe.

--
Gerner aka Gerner
http://www.vatsim.net/ Get a CID/PID

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 03-10-03 11:07

"Gerner" <nospamadress@postkasse.dk> skrev i en meddelelse
> Fortsæt debat i den rigtige gruppe.

Måske du burde overveje at give bedre vejledninger til
personer der er OT. Det eneste du får ud af ovenstående
er flere OT indlæg med personlige angreb på dig selv.
Det er du da også klar over? Tænker på alle de andre
gange..

Du burde have spurgt venligt om de ikke kunne flytte
diskutionen over i den rette gruppe som er:

FUT dk.admin.netikette
Svar på dette indlæg kan kun ses i dk.admin.netikette

/Kenneth Iversen

Fra : iddqdATworldonline.d~

Dato : 03-10-03 22:15

Cirque wrote:

> Fortæl mig lige hvor man køber en GameCube billigere end en X-Box; m

Måske du skulle orientere dig lidt bedre, prisen på Gamecuben er nede i
850 kr.

Mvh

Bruno

Fra : Cirque

Dato : 03-10-03 23:31

Øhhh ja, fra den 17. oktober falder prisen. Nyheden er LIGE blevet
offentliggjort!!!
Jeg så det først EFTER mit indlæg, og fandt ingen grund til at rette, da
Cuben lige
nu stadig er dyrere end f.eks. en X-Box langt de fleste steder i DK! Tjek
lige dine
oplysninger lidt nærmere efter næste gang, ikke?

> Måske du skulle orientere dig lidt bedre, prisen på Gamecuben er nede i
> 850 kr.
>
> Mvh
>
> Bruno

---

Fra : Gerner

Dato : 03-10-03 10:25

On Thu, 2 Oct 2003 20:40:05 +0200, "Mikkel Westh" <mikkelwesth2privat.dk> wrote
in dk.spil.computer:

Fra : Maria

Dato : 03-10-03 06:34

Jeg har en gameboy (den gamle med sort hvide spil), nu kunne jeg godt tænke
mig at vide hvilken Nintendo tv spillemaskine man kan spille de her spil
på. Nej det er ikke en GAmecube jeg tænker på.

Fra : Gerner

Dato : 03-10-03 10:26

On Fri, 03 Oct 2003 07:34:04 +0200, Maria <maria@fjernfjong.dk> wrote in
dk.spil.computer:

Fra : Gerner

Dato : 03-10-03 10:24

On Thu, 2 Oct 2003 19:58:55 +0200, "Cirque" <ghita@NOSPAMa.cirque.tv> wrote in
dk.spil.computer:

>Hvis det er en gameboy player du snakker om, så koster den altså 500,-......

Og i er OT.

Fra : iddqdATworldonline.d~

Dato : 03-10-03 21:55

Cirque wrote:

> Hvis det er en gameboy player du snakker om, så koster den altså 500,-......
> Det
> er vist lidt mere end nogle hundrede kroner, der lyder som et par
> hundrede.....

Siden hvornår er et par og nogle blevet det samme, det er noget vås.

EOD

Bruno

Fra : Cirque

Dato : 03-10-03 23:29

OK..... nogle hundrede kroner er altså alt fra 200,- og opefter? Ikke særlig
vejledende
for en newbie, vel? En GameCube....den koster nogle hundrede kroner....øhhhh
en PS2....tja...den koster nogle hundrede kroner. Alt koster jo nogle
hundrede kroner,
hvis det koster 200,- eller derover..... Faktisk, kære Bruno, er der slet
ikke noget der
hedder nogle hundrede kroner...... Det er noget man siger - og mener et par
hundrede -
men det er ikke korrekt dansk! Keder du dig?

Slut herfra, da vi er blevet bedt om ikke at fortsætte denne tråd her.....

> Siden hvornår er et par og nogle blevet det samme, det er noget vås.
>
> EOD
>
> Bruno

---

Fra : iddqdATworldonline.d~

Dato : 03-10-03 23:38

Cirque wrote:

> [...]
> men det er ikke korrekt dansk! Keder du dig?
>
> Slut herfra, da vi er blevet bedt om ikke at fortsætte denne tråd her.....

Så let slipper du ikke, du har lige lukket mere vås ud i stedet for at
indrømme din fejltagelse.

Jeg synes du skulle tage og læse hvad jeg har skrevet en gang til, for
at det skal være let for dig så kommer det her:

"En Gamecube hvis man køber en udvidelse til nogle hundrede kroner, for
yderligere info så spørg i dk.spil.computer.konsol"

Der står intet om at en Cube koster nogle hundrede, men derimod at en
udvidelse kan fås for nogle hundrede kroner. Hvis jeg havde ment 2
hundrede så havde jeg skrevet et par hundrede, men måske du skulle tage
at gribe en ordbog og slå vendingen "nogle" op.

Og så lige for en ordens skyld, lad venligst være med at tiltale mig
"Kære" det er noget som er reseveret til folk jeg synes om ikke fjolser
som dig.

mvh

Bruno

Fra : Cirque

Dato : 04-10-03 00:29

Læs lige mit indlæg, ikke? Jeg viser bare, at nogle hundrede kroner kan
betyde
hvad som helst efter din mening. Og det er ikke et særlig vejledende svar
til
en newbie, vel? Derfor skrev jeg i mit gamle indlæg, hvad en player reelt
koster....
Hmmm...kære lyder ihvertfald bedre end fjols....
Lær at læse indenad, inden du svarer på indlæg....

Godnat

> [...]
>
> Og så lige for en ordens skyld, lad venligst være med at tiltale mig
> "Kære" det er noget som er reseveret til folk jeg synes om ikke fjolser

---

Fra : iddqdATworldonline.d~

Dato : 03-10-03 23:45

PS. Lad lige være med at maile mig direkte, det eneste du får ud af det
er at din mailadresse bliver offentliggjort:

Ghita Ladekarl <ghita@a.cirque.tv>

Mvh

Bruno

Fra : Cirque

Dato : 04-10-03 00:33

Grunden til at jeg mailede dig direkte var, at ikke alle gider sidde døgnet
rundt og
læse herinde, og jeg syntes lige du skulle have lov til at se mit svar til
dig med det
samme.... Kunne jo ikke vide, at du kom forbi mere i dag....

At du skriver min mail her er jeg da totalt ligeglad med. Den kan alle da
nemt se,
hvis de vil.... I denne nyhedsgruppe er det da tilladt at maile til
afsenderen af et
indlæg - så vidt jeg ved - og det gjorde jeg så.... Andre er da også
velkomne til at
sende mig mails. Bliver det for mange, kan jeg bare skifte mail adresse....

Jeg håber du har det bedre nu, hvor du har fået læsset lidt af.

Godnat.

> PS. Lad lige være med at maile mig direkte, det eneste du får ud af det
> er at din mailadresse bliver offentliggjort:

> [...]

---

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 04-10-03 11:10

> [...]
> nemt se, hvis de vil.... I denne nyhedsgruppe er det da tilladt at maile til
> afsenderen af et indlæg - så vidt jeg ved - og det gjorde jeg så....

Ja det er da ikke ulovligt ;) Men primært når en person skriver
i en nyhedsgruppe er det også der personen vil have svar.
Problemet i at han har skrevet din adresse som han har gjort
er at nu kan diverse emailopsnappere finde din adresse.
Det er noget mange spammere går brug af.
Forøvrigt for ringe at man offenliggør en adresse på den måde
bare fordi at man er uenige.

> Andre er da også velkomne til at sende mig mails. Bliver det for mange,
> kan jeg bare skifte mail adresse....

Det får du nok brug for at gøre..

/Kenneth Iversen

Fra : Cirque

Dato : 04-10-03 12:25

Det ved jeg godt; men det er ikke en e-mail adresse jeg almindeligvis
bruger, så
det er ikke noget problem for mig at skifte. Jeg gad bare ikke diskutere med
ham
længere, slet ikke når han synker så lavt. Jeg plejer ikke at sende mail til
folk
herinde - kun når de selv ønsker det.... Den ene mail blev faktisk sendt ved
en fejl.
Trykkede på forkert knap, og han havde ikke skrevet NOSPAM eller andet ind i
sin mail adresse, så mailen kom uheldigvis frem til ham... Gad ikke forklare
ham
at det var en fejl....

---

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 10-10-03 19:16

Cirque wrote:
> [...]
> Trykkede på forkert knap, og han havde ikke skrevet NOSPAM eller
> andet ind i sin mail adresse, så mailen kom uheldigvis frem til

Indrøm det nu Ghita, du er vild med ham...

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : kr0oZe

Dato : 30-09-03 17:08

"Maria" <maria@SLETfjong.dk> skrev i en meddelelse
> Hej, jeg vil høre hvilken Nintendo tv-spillemaskine det er, hvor man kan
> spille gameboy spil på?

SNES kunne, men det er efterhånden 8 år siden. Tror du leder efter en
GameCube + udvidelse.

--
Christian Kruse
http://www.filmzonen.dk

Fra : 123nu

Dato : 16-03-04 16:35

"Maria" skrev d. 30-09-03 08:36 dette indlæg :
> Hej, jeg vil høre hvilken Nintendo tv-spillemaskine det er, hvor man
kan
> spille gameboy spil på?

Hej Maria

Jeg ved ikke om der gik koks i the www
så derfor får du lige min besked igen
Det er også muligt at spille gameboy spil på en Nintendo 64 maskine
du skal bare have en Game Booster - jeg købte min i DK for mange år
siden
123nu

http://www.kandu.dk/

Fra : Gerner

Dato : 16-03-04 20:03

On Tue, 16 Mar 2004 15:34:55 GMT, "123nu" <123nu.news@kandu.dk> wrote in
dk.spil.computer:

>kan
>>
>Hej Maria
>
>Jeg ved ikke om der gik koks i the www

Det er stadig i consolgruppen det foregår.

Men du skal vel kun provokere.

--
Gerner
912WU/4275hrs