Temple of Elemental Evil
Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 30-09-03 07:56

Jeg har været inde og kigge på Ataris homepage, men der står der ikke er
nogen updates (endnu) til dette spil..

Er der nogen der har kendskab til hvordan man så kan få fixet alle de
groteske grafikfejl der opstå ligepludselig mens man spiller..

Somregel opstår de efter ca. 1 times spil, men i få tilfælde går der kun
5-10 minutter..

Der er så vidt jeg kan se INGEN sammenhæng i hvor og hvornår de opstår..

Fra : Devast8or, work

Dato : 30-09-03 09:16

"*DrømmeFyren*" <DreamGuy@DreamGuy.dyndns.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 5-10 minutter..
>
> Der er så vidt jeg kan se INGEN sammenhæng i hvor og hvornår de opstår..

Forslag (kender ikke spillet, det kan jo være det bare er programmeret
dårligt) :

Opdater grafikkort driverne. Tjek temp på dit grafikkort.

Opdater alle andre drivere. Tjek temp på resten af maskinen.

Devast8or

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 30-09-03 18:23

"Devast8or, work" <invalid@invalid.invalid> wrote in message

> [...]
>
> Opdater grafikkort driverne. Tjek temp på dit grafikkort.
>
> Opdater alle andre drivere. Tjek temp på resten af maskinen.

Well.. Det er det ENESTE spil jeg oplever fejl med.. Kan ikke forestille mig
at det har noget med temperatur at gøre..
Desuden virker grafikken jo OK, hvis jeg går ud af spillet og ind igen, og
på de få minutter det tager, køler computeren jo ikke ned...

Fra : kr0oZe

Dato : 30-09-03 17:11

> [...]
> 5-10 minutter..
>
> Der er så vidt jeg kan se INGEN sammenhæng i hvor og hvornår de opstår..

Der er vist en del bugs i det spil, så det er ikke umiddelbart din pc der
kaster op. Vent til en patch udkommer, der kan ikke gå mange uger.

--
Christian Kruse
http://www.filmzonen.dk

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 30-09-03 20:45

"kr0oZe" <ckruse3@hotmail.com> wrote in message
> "*DrømmeFyren*" <DreamGuy@DreamGuy.dyndns.dk> skrev i en meddelelse

> Der er vist en del bugs i det spil, så det er ikke umiddelbart din pc der
> kaster op. Vent til en patch udkommer, der kan ikke gå mange uger.

Jeg havde nu forventet at spillet var gennemført og slettet fra harddisken
om "ikke mange uger".. *GG*

Fra : Carsten

Dato : 02-10-03 10:28

Jeg spillede spillet i et par timer (3-4 timer) uden nogle problemer. Jeg
har et GF4ti440.
Hilsen
Carsten

Fra : Niels Kruse

Dato : 05-10-03 10:00

*DrømmeFyren* wrote:
> [...]
> 5-10 minutter..
>
> Der er så vidt jeg kan se INGEN sammenhæng i hvor og hvornår de opstår..

Spillet bliver for tiden diskutert meget på news:comp.sys.ibm.pc.games.rpg

--
niels