MS Windows
briani 27239
Stay online med ADSL
Fra : Allan S. Kristiansen

Dato : 30-09-03 01:28

Problemet har vist været oppe og vende men jeg oplever
den ene gang efter den anden at min ADSL linje kortvarig
"dykker" så evt. FTP overførsler, messenger går ned..
Jeg mener der er et program der tvinger linjen oppe hele tiden.
Er der nogen der ved hvor det prog. findes ?

mvh
allan

Fra : Asle Bjerva

Dato : 30-09-03 18:16

"Allan S. Kristiansen" <ask@ask-service.dk> skrev i melding
> [...]
> Jeg mener der er et program der tvinger linjen oppe hele tiden.
> Er der nogen der ved hvor det prog. findes ?

For eksempel dette :
http://www.pclightning.com/
Keep It Alive.

--
Asle Bjerva,Oslo
For Epost: fornavn_dot_etternavn_at_oslo_dot_online_dot_no

Fra : Martin Schultz

Dato : 30-09-03 20:47

On Tue, 30 Sep 2003 02:27:50 +0200, "Allan S. Kristiansen"
<ask@ask-service.dk> wrote:

> [...]
>Jeg mener der er et program der tvinger linjen oppe hele tiden.
>Er der nogen der ved hvor det prog. findes ?

Det lyder mere som en fejl på din computer eller ADSL forbindelse. DEt
kan du sansynligtvis ikke få et program til at hjælpe dig med.

Martin
--
Besøg http://adsltips.crunzh.com for guider til
ADSL og opsætning af CISCO router.