Slægten Strandberg
Fra : Karl-Heinz Hansen

Dato : 30-09-03 09:00

Jeg søger oplysninger om Slægten Strandberg.

Otto Strandberg Født i Göteryd i Älmhult sogn Kronoberg län, han skulle have
fået statsborgerskab efter 1856, og har arbejdet som smedesvend bl- andet på
Overgaard Gods. Han bliver gift med en kirsten Pedersdatter den 30. maj.
1836

Fra : JBøg

Dato : 30-09-03 11:35

Hans børn fundet på familysearch.org:

1. ANE MARIE STRANDBERG - International Genealogical Index / DE
Gender: Female Christening: About 02 MAY 1866 Kastbjerg Gjerlev Herred, ,
Randers, Denmark

2. CARL PETER STRANDBERG - International Genealogical Index / DE
Gender: Male Christening: 16 OCT 1864 Kastbjerg Gjerlev Herred, , Randers,
Denmark

3. JENS NIELSEN STRANDBERG - International Genealogical Index / DE
Gender: Male Christening: 15 OCT 1871 Kastbjerg Gjerlev Herred, , Randers,
Denmark

4. JOHAN MAGNUS STRANDBERG - International Genealogical Index / DE
Gender: Male Christening: 16 SEP 1862 Kastbjerg Gjerlev Herred, , Randers,
Denmark

5. JOHAN MAGNUS STRANDBERG - International Genealogical Index / DE
Gender: Male Christening: 11 JUL 1869 Kastbjerg Gjerlev Herred, , Randers,
Denmark

6. JOHANNE MARIE STRANDBERG - International Genealogical Index / DE
Gender: Female Christening: 30 OCT 1873 Kastbjerg Gjerlev Herred, , Randers,
Denmark

7. BIRTHE CATRINE STRANDBERG - International Genealogical Index / DE
Gender: Female Christening: 13 JAN 1861 Kastbjerg Gjerlev Herred, , Randers,
Denmark

og hans indfødsret fundet på ddd.dda.dk

Efternavn: Strandberg Fornavn: Otto Bernhard
Erhverv: Smedesvend Fødelokalitet: Göteryd
Fødeland: Sverige
Fødselsår: 1831 I DK fra: 1856
Bopæl, lokalitet: Kastbjerg Sogn Amt, region: Randers Amt
Lov af: 04 03 1904 Tillæg: A
Løbenr: 281

Fra : annelise christensen

Dato : 30-09-03 16:40

Hej.

Göteryd forsamling er en selvstændig forsamling og hører ikke under Älmhult.

med venlig hilsen
annelise

Fra : Tom Stryhn

Dato : 30-09-03 16:56

Iflg: Sveriges Släktforskarforbund ( Svenske ortnamm 1999 )
Göteryd, Älmhults kn, Kron län
Kyrka
Ca. 4,9 km NV om Delary

Med venlig hilsen
Tom Stryhn
stryhn@email.dk
http://www.tom-stryhn.dk
last update / sidst opdateret 24.09.2003