Opdatering af en Nokia 9210i???
Fra : Henrik Andersen

Dato : 29-09-03 23:52

Hej....

Er der en her der ved hvordan jeg får opdateret min Nokia 9210i fra version
5.34 til version 6.00?

De kan gøre det hos Orange her i byen (Silkeborg), men det tager 14 dage og
DET går ikke.

Hvor kan de gøre det med det samme eller fra dag til dag,
helst i Silkeborg, Århus, Herning, Horsen, Viborg eller omegn...??
Hvis ikke det kan lade sig gøre er det mindre hvor i landet det er,
det vil stadigt være hurtigere at sende den end de 14 dage de kan gøre det
på.

Mvh Henrik

Fra : Jørgen

Dato : 30-09-03 07:39

Prøv dem her

97 21 54 33

TDC Mobil center på Rønnebærvej 5 i 7400 Herning... de kan fikse det

Fra : Henrik Andersen

Dato : 30-09-03 08:28

"Jørgen" <jogge@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Prøv dem her
>
> 97 21 54 33
>
> TDC Mobil center på Rønnebærvej 5 i 7400 Herning... de kan fikse det

Har ringet og snakket med dem, det kan de ikke....

Dvs. de skal sende dem på værksted og det tager 14 som hos Orange...

Kan det ikke gøres hurtigere??

Mvh Henrik Andersen

Fra : Jørgen

Dato : 30-09-03 16:17

Hmm underligt, jeg plejer at få min opdateret derude og det tager ikke
engang 5 min .. det var ikke en eller anden gås der tog røret vel?