Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
cannon 30
Fra : Ingrid

Dato : 10-04-01 14:18

Hej er der nogen her som kan give oplysning om en ny digi. kamera som
hedder cannon 30, efter hvad jeg har hørt er den lige kommet,jeg har søgt
på nettet for at finde den, men har fundet 10 og 20,så hvis der er en som
ligger inde med et link ville jeg være glad, eller er det måske ikke det som
den hedder, så har jeg
nemlig misforstået noget???
Hilsen Ingrid

--
Hjemmeside
http://home6.inet.tele.dk/ingrid/

Fra : Mikkel Rasmussen

Dato : 10-04-01 18:22

Den præcis modelbetegnelse er Canon EOS D30

Kamerahuset alene koster 25.000 kr.

Karsten Heitman har her i gruppen beskrevet nogle af sine erfaringer med
kameraet, så du kan med fordel også se tidligere beskeder her fra
nyhedsgruppen igennem (kig f.eks. efter beskeder med titlen Canon EOS D30
). Et enkelt link fundet på den måde er:

http://www.dmb.as/foto/d30.htm

Mange hilsener
Mikkel Rasmussen
www.mellon.dk fylder et år!

Fra : Ingrid

Dato : 10-04-01 18:38

Hej
Undskyld,det var ikke denne,jeg var forkert underrettet,for det var slet
ikke oppe i den prisklasse så jeg blev lidt forvirret, det den rigtig hedder
er Cannon s. 20 og den skulle efter sigende været kommet i handlen Ca. 5
april-2001.
Hilsen Ingrid

Fra : Henrik B. Larsen

Dato : 10-04-01 19:07

> [...]
hedder
> er Cannon s. 20 og den skulle efter sigende været kommet i handlen Ca. 5

Du er stadig ikke helt rigtigt på den. Canon S20 har været på markedet i,
måske, et år. Så det kan ikke være det du mener. Der er dog lige kommet et
der hedder A20, det kan være det er det? Prøv at kigge på www.powershot.com
der er en fortegnelse over de digitale kameraer Canon har på markedet for
tiden. Det de på den side kalder for "Digital Elph" er det der i Europa
hedder Ixus.

Henrik

Fra : Roine Karlsson

Dato : 10-04-01 18:43

Hej

Jag har en D30, (och en 30). D30 är, vad jag anser, mycket bra. HAr även en
Digital Ixus.

Kameran fungerar bra, lite problem att få autofocus ibland.

Dock måste du köpa till mer minne, jag har skaffat en 1GB ibm disk.

Länkar:

http://www.steves-digicams.com/d30.html

http://www.shortcourses.com/d30/pocketguide.htm#Using%20Fill%20Flash

http://www.canon.co.jp/Imaging/D30/D30-e.html

http://www.powershot.com/powershot2/d30/index.html

Disskutionegrupp:
http://www.robgalbraith.com/cgi-bin/forumdisplay.cgi?action=topics&number=8

Fra : Steffen Poulsen

Dato : 10-04-01 20:12

> [...]
> ligger inde med et link ville jeg være glad, eller er det måske ikke det som

Det kan også være du tænker på S300, der er i samme still som S100 / IXUS - men nu kan det optage film og nogle andre tricks
ovenikøbet.

http://www.steves-digicams.com/2001_reviews/s300.html

// Steffen

Fra : Roine Karlsson

Dato : 11-04-01 17:19

Hej

Titta på www.cyberphoto.se

De har en av de bästa websidorna jag sett om produkter.

Roine

Fra : Henrik Groth-Anderse~

Dato : 11-04-01 18:18

Jeg tror du mener Canon EOS 30/33, som er efterfølgeren til EOS 50/50E.

Du kan finde lidt info her :
http://www.canon.co.uk/cgi-bin/parser.pl?page=products&index=2&product=511

Hilsen Henrik

Fra : Ingrid

Dato : 11-04-01 18:59

Hej
Nej den hedder cannon s 30 ,men jeg kan heller ikke rigtig finde noget om
den
men jeg har set den så jeg er sikker på den hedder cannon s 30.
Hilsen Ingrid

Fra : Steffen Poulsen

Dato : 12-04-01 09:42

"Ingrid" <ingrid@post.tele.dk> wrote in message news:9b25rp$6ja$1@news.inet.tele.dk...
> [...]
> den
> men jeg har set den så jeg er sikker på den hedder cannon s 30.

Mindede den om s300, som jeg har postet et link til, eller var den større / anderledes?

// Steffen