MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Manglende faneblade....
Fra : PsykoFrans

Dato : 29-09-03 22:03

Hej.
Når jeg går ind i internetindstillinger i explorer mangler det faneblad hvor
man kan slette cookies og filer. Hvordan kan det være og hvad kan jeg gøre
ved det.

PsykoFrans
som bruger win Xp

Fra : Ukendt

Dato : 30-09-03 14:46

> [...]
>man kan slette cookies og filer. Hvordan kan det være og hvad kan jeg gøre
Mener det er noget spyware der har ændret det i reg.databasen, og det kan
nemt fixes igen, men jeg kan ikke lige huske hvordan, prøv at spørge i en
virus/sikkerhed ng'en, eller nogel ligende.
<

THF
Brøndby
http://home20.inet.tele.dk/thf/

Fra : Gravse

Dato : 01-10-03 12:08

"PsykoFrans" <psyko@FJERNtele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
hvor
> man kan slette cookies og filer. Hvordan kan det være og hvad kan jeg gøre

Mener at det kan fjernes ved at scanne en gang med Ad aware fra Lavasoft.
Mvh
Bo

Fra : Thomas Madsen

Dato : 01-10-03 15:12

PsykoFrans skrev:

> Når jeg går ind i internetindstillinger i explorer mangler det
> faneblad hvor man kan slette cookies og filer. Hvordan kan det
> være og hvad kan jeg gøre ved det.

Prøv at gå ned i Start > Kør og start: gpedit.msc
Gå så ind i Administrative Templates under User Configuration og klik
på Internet Explorer og derefter Internet Control Panel. Derinde skulle
der gerne være en værdi ved navn 'Disable the General Page'. Stil den
til Disabled.

Madsen.