MS Windows
briani 27239
SP4 til win2000 - noget værd?
Fra : Jacob E.

Dato : 29-09-03 21:38

Jeg er blevet fortalt, at hvis man i forvejen kører SP3, så er det bedst
IKKE at installere SP4. Noget med at det gav en masse ballade. Passer det???

PFT,

Mvh Jacob E

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 29-09-03 23:37

"Jacob E." <not@realmail.ok> skrev i en meddelelse
> Jeg er blevet fortalt, at hvis man i forvejen kører SP3, så er
> det bedst IKKE at installere SP4. Noget med at det gav en masse
> ballade. Passer det???

Jeg havde ingen problemer, men der har da været nogle her i gruppen som
har oplevet problemer med SP4.

http://groups.google.dk/groups?hl=da&lr=&ie=ISO-8859-1&q=SP4+problem&btnG=Google-s%F8gning&meta=group%3Ddk.edb.system.ms-windows.%2A

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk/akvarie/

Fra : MKH1

Dato : 30-09-03 21:57

Er du glad for SP3 så lad være.
Jeg havde så store problemer efter SP4, at jeg installerede XP...

Martin.

Fra : Jacob E.

Dato : 02-10-03 08:35

"MKH1" <mkhenrichsen_@mail.dk> wrote in message
> Er du glad for SP3 så lad være.
> Jeg havde så store problemer efter SP4, at jeg installerede XP...

Ok, det var også noget i den stil jeg har hørt før. Jeg tror jeg undgår SP4.

Tak for hjælp,

Mvh Jacob E

Fra : Henrik Dissing

Dato : 04-10-03 15:07

On Thu, 2 Oct 2003 09:34:53 +0200, Jacob E. wrote:

>Jeg tror jeg undgår SP4.

Gør som du vil, men husk på at det altid er nemt at finde nogen som har haft
problemer efter en systemopgradering, endda uden at det nødvendigvis altid
behøver at betyde at der er en direkte sammenhæng.

Alle vi andre som ikke fik problemer da vi installerede SP4, er jo knap så
tilbøjelige til at berette om det uopfordret.

Husk også på at SP4 ikke blev bygget uden grund. Man må antage at mange
sikkerhedshuller og bugs er fjernet i den.

Jeg råder dig hverken til det ene eller det andet, men at der også findes
positive erfaringer, bør vel også indgå i den samlede vurdering.
--
Venlig hilsen
Henrik Dissing

(e-mail: hendis AT post DOT tele DOT dk)

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 05-10-03 17:36

In article <3f79ee2a$0$24691$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
mkhenrichsen_@mail.dk says...
> Jeg havde så store problemer efter SP4, at jeg installerede XP...

Det skyldes nok ikke SP4, men derimod FFT (fjolset foran tastaturet).

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 05-10-03 17:35

In article <bla5en$n6i$1@sunsite.dk>, not@realmail.ok says...
> Jeg er blevet fortalt, at hvis man i forvejen kører SP3, så er det bedst
> IKKE at installere SP4. Noget med at det gav en masse ballade. Passer det???

Nej.