Hvad skal der vælges.....
Fra : Morten Jensen

Dato : 29-09-03 20:49

Som gammel Nokia mand gennem snart 12år må jeg konstatere at det er slut.
Kvaliteten er simpelthen for ringe. Efter 6 tastaturmåtter på mine 2
6100'ere gider jeg ikke mere.

Spørgsmålet er så bare hvad skal erstatte dette? jeg har i panik anskaffet
en Siemens S55 der virker som en ok telefon samtidig fik jeg fat i en Sony
CMD-Z7 som jeg er helt vild med betjeningen af.

Jeg har på nettet set at der var barslet med en Sony Ericsson Z700, blev den
til noget?

Må konstatere at jeg er ganske tilfreds med den gamle (sony'en) det med klap
er rart når telefonen først og fremmest er i lommen - hvilke klaptelefonen
anbefales? Funktioner er relativt ligegyldige da S55'eren altid ligger i
tasken og den kan det hele.

MVH

Fra : Jensb

Dato : 29-09-03 22:10

"Morten Jensen" <morten@morkaj.pl> skrev i en meddelelse
> [...]
> anbefales? Funktioner er relativt ligegyldige da S55'eren altid ligger i

Nej, Z700 blev desværre aflyst igen.

Har også selv været meget glad for min Sony Z5, og overvejer lidt en
Sonyericsson Z600 når den kommer.

Jens

Fra : Christian Poulsen

Dato : 29-09-03 22:50

> Efter 6 tastaturmåtter på mine 2 6100'ere gider jeg ikke mere.

Hvad var problemet? Jeg har haft min 6100 siden januar, og det
har til dato været min bedste og mest stabile Nokia.

Har dog netop for tiden 3100 på prøve, og den går nok hen og
erstatter min 6100 med tiden. Den har både fordele og ulemper,
men klar flest fordele rent softwaremæssigt.

Fra : Morten Jensen

Dato : 30-09-03 05:25

6100'eren er da sikkert en fin telefon, men farverne på tastaturet skaller
af, igen og igen, den knirker, menuerne er langsommer o.s.v. Det er min
holdning at den sidste telefon jeg har haft fra Nokia der holdt en rimelig
kvalitet var en 6310i'er - Siden cover-telefonerne gjorde deres indtog på de
dyrere telefoner er det blevet en knirkende affære.

Jeg har som anført 2 stk 6100'ere (havde en ekstra som blev solgt) og
problemet er det samme - de er ikke købt samme sted.

Dog er servicen relativt god i det at tastaturnåtterne byttes uden
bemærkning, men det kræver at mine telefoner skal sendes til leverandøren.
Da jeg holder til på bornholm er det lidt trist at den skla være væk en uge
af gangen.

Så konklusionen må være at der er gået for meget pop i Nokia, farvel med
dem.
MVH
Morten