Kattepoter over alt!
Fra : Melanie

Dato : 29-09-03 20:06

Hejsa

Hvad gør i andre ved at jeres kat som er inde og ude, og laver fodspor på
alt? Først hen over entre gulvet, og køkkengulvet, så ind på stuetæppet og
så op i sengen eller noget andet af stof. Ved godt at katte grisser lidt
men....
Findes der en måtte eller sådan noget der er super til det, eller noget der
for Misse til at slikke poter før indgang?

På forhånd tak for hjælpen
Kh Melanie

---

Fra : Ukendt

Dato : 30-09-03 13:41

"Melanie" <melanie@dinFJERNven.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> så op i sengen eller noget andet af stof. Ved godt at katte grisser lidt

Er kattepoter virkelig så slemme også ?
Det er godt nok hundepoter ( og hundehår )her... men...
Løsning: Gulvvask flere gange om dagen, tæpperensning, hver måned ( har
heldigvis ikke tæpper mere , vask af sengetæppe mindst en gang i ugen
osv.

> Findes der en måtte eller sådan noget der er super til det, eller noget
der
> for Misse til at slikke poter før indgang?

Vi har en stor måtte ( clean carpet, tror jeg den kaldes ) foran bryggerset,
som aftager en del snavs. Hvis du kan fange misserne på vej ind, kan du jo
også lige tørre deres poter af, med en fugtig klud. Dette er dog nok nemmere
på en hund, end på en kat.

Hvad med et ( lille ) kradsetræ i entreen. Det kan være, at det kan få
misserne til, at "tørre " poter, før de går videre ? Ellers må du jo lukke
døren til entreen, til de har gået det værste snavs af ?

Mvh. www.tjekmig.dk