Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
coolpix og storm p.
Fra : Ukendt

Dato : 29-09-03 15:49

I min iver for at finde en billig løsning på en remote til mit nikon
coolpix er jeg faldet over dette link - der får en palm pilot til at agere
fjernebetjening!!.
http://vyskocil.free.fr/coolcom/
Er der nogen i gruppen der har erfaringer med dette, der ligner en vaskeægte
Storm P. løsning? - eller kan henvise til nogen der har??
Venligst
Hugo B.J
NB Jeg leder efter det serielle stik SC-EW3 - der skal bruges. Ideer hvor
det kan købes?

Fra : Per Madsen, Aalborg

Dato : 30-09-03 13:16

"goa8" <huj*erstat m.snabela*jcvu.dk> wrote in message
> [...]
> Hugo B.J
> NB Jeg leder efter det serielle stik SC-EW3 - der skal bruges. Ideer hvor

Egentligt er der ikke så meget Storm P over det, men det kan virke
lidt omstændeligt med kabler etc.

En forhandler burde kunne skaffe et SC-EW3 hjem til dig.
Importøren, DFA, Lersø Parkallé, Kbh Ø har det muligvis på lager.

Når du får fat i kablet, er du velkommen til at prøve mit
PC-fjernbetjeningsprogram til Nikon Coolpix, som kører på
en alm. PC.

Programmet findes på http://digital-camera.dk

Endelig kan du, hvis du har mod på det, modificere et
USB-kabel til formålet:
http://www3.sympatico.ca/d.holmes/photos/coolpix_e990/e990_usb_cable.html

mvh
-Per

Fra : Ukendt

Dato : 30-09-03 17:15

Tak for hjælpen - det synes jeg lyder spændende!
Mvh
Hugo B

"Per Madsen, Aalborg" <per_madsen@(slet-parantesen)digital-camera.dk> skrev
i en meddelelse news:3f79741a$0$26163$ba624c82@nntp05.dk.telia.net...