Et godt strategi spil
Fra : Stig Sørensen

Dato : 29-09-03 14:55

Hejsa.

Hvilket stategi spil vil i forslå, hvis jeg skal ud og købe et?
Vi er 2 personer i netværk og vi skal spille lidt strategi igen.

Vi har før spillet Age Of Mythologi som var super.
Lad mig høre hvad I mener der er det bedste :)
--
Mvh Stig Sørensen

Gratis SMS, Java Spil, Ringetoner, Baggrunde
-- > http://Mobil.DontDoIt.dk < -- Alt Gratis!

Fra : Stig Sørensen

Dato : 29-09-03 15:03

"Stig Sørensen" <nomail@nomail.invalid> wrote in message
> [...]
>
> Vi har før spillet Age Of Mythologi som var super.
> Lad mig høre hvad I mener der er det bedste :)

Eller et andet spil?

Jeg er 18 og min storebror er 26.
Ja, alle forslag er velkommen faktisk.

Bilspil og fly spil kan udelukkes med det samme.
Hvad er 'hot' for tiden? Vi har jo ikke fulgt så meget med her på det
sidste, og nu kunne det være sjovt at spille lidt igen.

Fyr løs tak :)

Fra : Claus Christiansen

Dato : 29-09-03 15:10

"Stig Sørensen" <nomail@nomail.invalid> wrote in news:PQWdb.139$8i1.69
@news.get2net.dk:

> Vi har før spillet Age Of Mythologi som var super.

Så vil Warcraft 3 være et godt køb. Det kan findes rundt omkring til ca
200,-

Fra : Stig Sørensen

Dato : 29-09-03 15:26

"Claus Christiansen" <claus_christiansen_nospam@hotmail.com> wrote in
message news:Xns9405A4836B8ACclauschristiansenhot@62.243.74.162...

> Så vil Warcraft 3 være et godt køb. Det kan findes rundt omkring til ca
> 200,-

Hej Claus. Kan det passe at den nyeste Warcraft hedder noget med 'Warcraft 3
Frozen Throne'?
Er det den du anbefaler?

Har altid godt kunne lide Warcraft faktisk, så det er en god mulighed :)
Andre forslag evt?

Fra : Michael VF

Dato : 29-09-03 15:55

> Har altid godt kunne lide Warcraft faktisk, så det er en god mulighed :)
> Andre forslag evt?

rise of nations.... http://www.microsoft.com/games/riseofnations/

meget i stil med age of mythology faktisk

/Michael

Fra : Stig Sørensen

Dato : 29-09-03 19:43

"Michael VF" <ville@junk.slofanet.dk> wrote in message

> rise of nations.... http://www.microsoft.com/games/riseofnations/
>
> meget i stil med age of mythology faktisk

Se der ser skisme gut ud.
Det ligger på ønskelisten indtil videre

Fra : Ding-Dong

Dato : 29-09-03 16:42

Stig Sørensen skrev i en meddelelse
> Kan det passe at den nyeste Warcraft hedder noget med 'Warcraft 3
> Frozen Throne'?
> Er det den du anbefaler?

Det er en udvidelse til W3 - så du skal have begge dele for at spille W3 -
TFT.
Med hygsom hilsen

Ding-Dong

Fra : Claus Christiansen

Dato : 29-09-03 23:13

> Hej Claus. Kan det passe at den nyeste Warcraft hedder noget med
> 'Warcraft 3 Frozen Throne'?
> Er det den du anbefaler?

Det er en expansion som er kanon; men selv uden Frozen Throne er Warcraft 3
super.

> Har altid godt kunne lide Warcraft faktisk, så det er en god mulighed
> :) Andre forslag evt?

Hvis fantasy-verdenen ikke er noget for dig så er C&C Generals ok, som det
osse anbefales andetsteds i tråden.

/Claus

Fra : Brian Lund

Dato : 29-09-03 15:54

> Hejsa.
>
> Hvilket stategi spil vil i forslå, hvis jeg skal ud og købe et?
> Vi er 2 personer i netværk og vi skal spille lidt strategi igen.

Personligt kan jeg godt lide "Empire Earth" - Selvom et spil normalt kan
tage flere timer at gennemføre!
Der er kommet et nyt spil der hedder "Savage - the battle for newerth" eller
noget i den retning, det er en blanding af strategi og FPS og lidt andet
:) - Men det er nok sjovest hvis man er mindst 4-8 personer...
Og et andet nyt spil jeg godt kan lide er "Stronghold" - jeg har dog ikke
prøvet det i multiplayer endnu...

Ellers er Warcraft 3 et rigtigt godt bud!

Brian

Fra : hekola@msn.com

Dato : 29-09-03 16:45

Homeworld 2 - 3D RTS in space.......prøv evt. demoen

Fra : Cindie Iwersen

Dato : 29-09-03 20:26

Hej

HVad med Cossacks, det kan i købe ret billig inde i bog og ide for tiden til
100 kr og jeg syntes spillet er bare super.

mvh Cindie

Fra : Martin Moeller

Dato : 29-09-03 22:57

Stig Sørensen skrev:

> Hvilket stategi spil vil i forslå, hvis jeg skal ud og købe et?

Command & Conquer: Generals.

Det slår Warcraft 3 med flere længder.
Den officielle hjemmesider er her:
http://www.eagames.com/official/cc_generals/

--
Martin Møller
"Yeah ... Stupid like a fox ..."

Fra : Gismo

Dato : 29-09-03 23:30

Martin Moeller wrote:

> Command & Conquer: Generals.
>
> Det slår Warcraft 3 med flere længder.

Er vel som man taget det - spillede wc3 i 1½ år men kun c&c generals i et
par timer ...

Hvis man kun er 2 og ikke har mulighed for at game på bnet er wc3 ikke det
beste spil - er lidt kedeligt i LAN

--
Gismo

Fra : Laziter [9440]

Dato : 30-09-03 07:19

> [...]
>
> Vi har før spillet Age Of Mythologi som var super.
> Lad mig høre hvad I mener der er det bedste :)

Et ældre men stadig godt (synes jeg) strategi spil er Metal Fatigue, der er
nok at se til når man skal holde styr på 3 planer på samme tid.
Tag et kig på http://www.metalfatigue.com/ og se hvad spillet har at byde på

Mvh
Benjamin

Fra : Rabbit_HGC

Dato : 01-10-03 10:35
Fra : Mark

Dato : 01-10-03 10:57

On Mon, 29 Sep 2003 15:55:01 +0200, "Stig Sørensen"
> [...]

>Vi har før spillet Age Of Mythologi som var super.
>Lad mig høre hvad I mener der er det bedste :)
'

Civ 3 Play the world. Det er suveræn underholdniing.

Iøvrigt er der en ny udvidelsespakke på vej "Civ3 conquests" om en
måned.