Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Picture.com = fup og fidus...og et godt gr~
Fra : Niels Hejnfelt

Dato : 29-09-03 14:38

....men det ved de fleste der har besøgt stedet nok allerede.
For et 1/2 års tid siden ville jeg oprette en profil på sitet, der lover
kæmpe pengepræmier m.v.i deres fotokonkurrencer, men ved en fejl kom jeg til
at oploade billedet af mig selv, og ikke det tænkte billede, der skulle have
været i kategorien "animals/pets".
Jeg droppede det hele, efter at have læst lidt om sitet og deres store
armbevægelser, så stor var min forundring, da jeg for leden modtog et brev
med fodposten, der berettede, at mit billede havde kvalificeret sig til
finalerunden om $10.000 , og ville komme med i den indbundne bog, som nu
kunne købes for bare $ 69,95...
Billedet er valgt som følge af ..."...its unique perspective, and your
artistic vision!"...billedet af mig selv under kategorien "ANIMALS /
PETS"...*GG*
Okay, jeg har grinet lige siden, og ønsker at dele dette med Jer alle:
http://www.picture.com/display.asp?ID=1400362
....så værs'go at grine med..
Mvh Niels

Fra : Morten Bested

Dato : 29-09-03 14:45

Haha, det var da godt nok den sjoveste historie jeg har hørt længe. Har man
kendt magen til useriøst site.

......hahaha

Fra : Mark

Dato : 29-09-03 15:09

> og ville komme med i den indbundne bog, som nu
> kunne købes for bare $ 69,95

kun 455 kroner

Fra : rAnders

Dato : 29-09-03 15:15

"Mark" <m-jonsFJERN@mail.dk> skrev i en meddelelse

> kun 455 kroner

Ja det er jo ingen penge når man har udsigt til at vinde 10.000$, måske
skulle man også uploade et billede af sig selv.

rAnders.

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 29-09-03 15:28

Niels Hejnfelt wrote:

> ...så værs'go at grine med..

Det sørglige er, at der er tusindvis som er blevet bondefanget
af det pågældne site...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : rAnders

Dato : 29-09-03 16:00

På et tidspunkt fik jeg et brev ind ad døren der fortalt at jeg var en af de
FÅ som var udtaget til en trækning om 100.000,- og en bil. Jeg skulle bare
sende en svar kuvert med diverse papnøgler og certifikater som var udstedet
til mig personlig. Jeg skulle så også lige krydse af om jeg vil abonnere på
deres magasin. Jeg kunne jo godt regne ud hvad det gik ud på så jeg valgte
at krydse af i 'ikke interesseret'. Der gik så nogle uger og jeg modtog så
den samme mølle igen. Jeg tog så et gammelt stykke kødpølse og pakkede pænt
ned i kuverten og sendte til dem. Siden da har jeg ikke hørt fra dem

rAnders.

Fra : Vigand

Dato : 29-09-03 16:05

rAnders wrote:
> [...]
> igen. Jeg tog så et gammelt stykke kødpølse og pakkede pænt ned i
> kuverten og sendte til dem. Siden da har jeg ikke hørt fra dem

LMAO!!

Fra : Tom

Dato : 29-09-03 16:09

> LMAO!!

også her
PS: Hvordan fjerner man Cola fra skærm og tastatur?

--
Tom

Fra : Rene

Dato : 29-09-03 17:05

*lol*

HA HA HA ... ja det er sgu godt klaret. Men det er da rart at vide at man
kan komme på tryk ))

Mvh

René

Fra : OZ

Dato : 29-09-03 17:53

> [...]
> PETS"...*GG*
> Okay, jeg har grinet lige siden, og ønsker at dele dette med Jer

Ja, han ser spøjs ud..
Jeg kan næsten ikke holde op med at grine...

Mvh.