nye racer???
Fra : Battlefield´s

Dato : 29-09-03 13:20

Hej
Jeg faldt lige over et par købsannoncer i DBA. Utroligt at nogle mennesker
vil købe hunde af racer, der slet ikke findes!!!

Den ene annonce kommer her:
"Korthåret Yorkshire Terrier, korthåret Chihuahua el. dværg West highland
white terrier søges t.hjem i kbh. Max 6 mdr. må gerne være bl., dog kun
blandt de 3 racer. max 1000 kr".

I den anden (som vist var røget i en forkert gruppe) stod der bare:
"Købes: præriehund"
Hilsen Vibeke

---

Fra : x Vuf x

Dato : 29-09-03 16:03

Mon, 29 Sep 2003 14:20:01 +0200, Battlefield´s wrote:

> [...]

> "Korthåret Yorkshire Terrier, korthåret Chihuahua el. dværg West highland
>white terrier søges t.hjem i kbh. Max 6 mdr. må gerne være bl., dog kun

Der findes skam både korthåret Chihuahua og langhåret Chihuahua.
De andre to racer findes ikke...endnu altså...

--
Mvh Sonja P. http://www.sonpet.dk sonpet@***pc.dk fjern de 3 *
-

Fra : Battlefield´s

Dato : 29-09-03 16:25

"x Vuf x" <nospam@sonpet.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> -
> Har din hund stamtræ?............ Nej den tisser overalt!

Ja, Chihuahua´erne kender jeg i begge varianter, men korthåret Yorkshire
Terrier!!! Måske en ide til dem der ikke gider passe en langhårspels?
Indenfor katteopdrættet var der en opdrætter, der pludselig havde korthårede
Maine Coonkatte til salg, disse findes ellers kun i en langhåret udgave så
der var altså tale om alm. huskatte bare til en lidt anden pris end normalt.
Og folk købte dem !!
Angående Westien, så tror jeg da ikke det er nødvendigt at lave dem i en
dværgudgave, men det bliver måske det næste )
Vibeke

---

Fra : Thomas Broegger

Dato : 29-09-03 21:43

<snip>
> Angående Westien, så tror jeg da ikke det er nødvendigt at lave dem i en
> dværgudgave, men det bliver måske det næste )
kan de blive mindre?????? Så må de da gå i kategorien mus

/Thomas

Fra : x Vuf x

Dato : 29-09-03 22:39

Mon, 29 Sep 2003 17:25:11 +0200, Battlefield´s wrote:

> [...]
>der var altså tale om alm. huskatte bare til en lidt anden pris end normalt.

Tjaaa...Hva' ka' man sige...Den sidste idiot er ikke død endnu!

>Angående Westien, så tror jeg da ikke det er nødvendigt at lave dem i en
>dværgudgave, men det bliver måske det næste )

Hvem ved. De er da ellers små nok, sku' man synes.

Fra : Kirsten Olsen

Dato : 29-09-03 18:34

On Mon, 29 Sep 2003 14:20:01 +0200, "Battlefield´s"
<battlefield@SLET.mail1.stofanet.dk> wrote:

>I den anden (som vist var røget i en forkert gruppe) stod der bare:
>"Købes: præriehund"

Måske, der var en grund til, at præriehunden stod i en anden
gruppe!!!:

http://www.odensezoo.dk/billeder/pattedyr/praeriehund.htm

Hilsen Kirsten

Fra : mathilde

Dato : 30-09-03 07:47

"Battlefield´s" skrev d. 29-09-03 13:20 dette indlæg :
> Den ene annonce kommer her:
> "Korthåret Yorkshire Terrier, korthåret Chihuahua el. dværg West
highland
> white terrier

Man kan skam få en dværg Westie, men det er så bare en gevaldig defekt
hund, for det må siges at være en fejl fra naturens side når der enkelte
gange fremkommer dværge af forskellige racer. Selvfølgelig er det da
garanteret en dejlig hund stadigvæk, meeen...
Min mormor har haft en af de korthårede yorkshire terriers, det klares
nemt med en tur til frisøren:)))))

Ja, men egentlig viser annoncen jo bare at folk tit ikke ved hvad de
ønsker og hvorfor.

Mathilde.

http://www.kandu.dk/