Hjælp ønskes til to ældre musiknumre (+vid~
Fra : Dennis Sorensen

Dato : 29-09-03 12:59

Ja okay, jeg søger faktisk nærmere de to musikvideoer, men også selve
numrene har af interesse.
Har ikke det vilde at gå efter, men håber at nogen kan hjælpe mig på rette
vej.
Here goes:

* Den ene video er vel en 5-7 år gammel. Det var en slags dance-pop sang
(vistnok ret populær på det tidspunkt), med afrikanske rytmer. Der var en
masse dansende afrikanere, som var farvet i forskellige farver, med i
videoen (som jeg mener foregik udendørs evt. på en savanne (?) ).

* Den anden video foregår også ude i naturen - og er også et par år gammel.
Her står bandet og spiller en stille rock sang under et træ (foregår
muligvis også på en savanne). Det jeg husker mest fra videoen er, at der var
en masse dyreunger med i den. En løve unge og en chimpanse unge blandt
andet, så vidt jeg husker.

Anyone ???

Mvh, Dennis

Fra : Peter Fleinert

Dato : 29-09-03 13:49

> [...]
> masse dansende afrikanere, som var farvet i forskellige farver, med i
> videoen (som jeg mener foregik udendørs evt. på en savanne (?) ).

Det kunne godt lyde som Dario G med Sunchyme.
Hilsen Peter.

Fra : Dennis Sorensen

Dato : 29-09-03 14:19

"Peter Fleinert" <ultimator@hotmail.com> wrote

> Det kunne godt lyde som Dario G med Sunchyme.
> Hilsen Peter.

Right you are ! - Tak skal du ha'. Har gået og tænkt på den et stykke tid nu
:)

Mvh, Dennis

Fra : Jakobsen

Dato : 29-09-03 14:03

> [...]
var
> en masse dyreunger med i den. En løve unge og en chimpanse unge blandt

Det er helt sikkert Weezer med 'Island in the sun'
http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&uid=MISS70309080207&sql=Avt7m96hojep3

MP

Fra : Dennis Sorensen

Dato : 29-09-03 14:24

"Jakobsen" <mpej[delete-this]@adr.dk> wrote

> Det er helt sikkert Weezer med 'Island in the sun'

http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&uid=MISS70309080207&sql=Avt7m96hojep3

> MP

Bingo ! Tak skal du ha'. Så er det på jagt efter videoen :)

Mvh, Dennis