Strømsvigt igen igen - Konspirationsteo
Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 29-09-03 12:13

Hej,

Så skal vi på den igen - efter Italien har været ude på det nu...
Man begynder snart at kunne drage forhastede konklusioner som henleder
tankerne til konspirationsteorier af den ene eller anden art.
Den vogn er T-Online's redaktion også røget med på:
http://onnachrichten.t-online.de/c/09/88/82/988820.html

Jeg overvejer bare om det reelt er muligt? Virker det ikke underligt med
så mange store strømsvigt på så kort tid? Først det Nordlige USA, så
London, herefter Øst Danmark og Syd Sverige... og nu Italien? Kan der
være en god grobund i disse teorier? Eller er fokus bar blevet større?

Desuden ville det være rart , hvis der var lidt mere læsestof omkring
mulighederne for forskellige teorier omkring disse strømsvigt, som ikke
blot er de normale forklaringer omkring kortslutninger forårsaget af
tilfældigheder.

Lad mig endelig høre :)

mvh
Johan

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 29-09-03 21:04

Johan Holst Nielsen <johan@weknowthewayout.com> skrev
> [...]
> London, herefter Øst Danmark og Syd Sverige... og nu Italien? Kan der
> være en god grobund i disse teorier? Eller er fokus bar blevet større?

For nogen år siden skete der en større gasulykke. I tiden derefter var der
gasulykker i snartsagt alle tv-aviser, men de løb tør for gas....

Bortset fra det, kan der måske være noget der tyder på, at måden man styrer
samarbejdende net på, ikke er så smart som antaget.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen