MS Windows
briani 27239
xp's firewall
Fra : bris

Dato : 29-09-03 10:19

er der nogen ulemper ved at bruge den , istedet for f.eks.zonealarm og andre
.... ?

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 29-09-03 16:32

"bris" <bris@isomme.dk> skrev i en meddelelse
> er der nogen ulemper ved at bruge den , istedet for f.eks.zonealarm og
andre
> ... ?
+++++++++
Hej.
Har hørt at man ikke skal bruge den alene, men bruge en "rigtig" firewall
ved siden af. Ved ikke om det passer.

Mvh. Jørgen Nielsen

Fra : Mikkel Moldrup-Lakje~

Dato : 29-09-03 18:10

"Jørgen Nielsen" <jorgenbs@nielsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Har hørt at man ikke skal bruge den alene, men bruge en "rigtig" firewall
> ved siden af. Ved ikke om det passer.

Symantecs online security scan er tilfreds med XP's indbyggede...

Mikkel

Fra : Hjorth

Dato : 29-09-03 19:49

Hej i gruppen

Hvordan aktiveres firewall'en?

Jørgen

Fra : Jesper Hansen

Dato : 29-09-03 23:17

On Mon, 29 Sep 2003 20:49:18 +0200, "Hjorth" <j.hjorth@stofanet.dk>
wrote:

>Hej i gruppen
>
>Hvordan aktiveres firewall'en?

I Egenskaber for din netforbindelser på fanebladet Avanceret

Med venlig hilsen
Jesper Hansen

Fra : Leony

Dato : 30-09-03 11:56

"bris" <bris@isomme.dk> skrev i en meddelelse

> er der nogen ulemper ved at bruge den , istedet for f.eks.zonealarm
> og andre ... ?

Zone Alarm blokerer både ind- og udgående trafik.
XP's indbyggede blokerer kun udgående (med mindre det er fixet i en
update).

Så på det punkt synes jeg klart Zone Alarm vinder.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 30-09-03 16:08

Omvendt.

Fra : Leony

Dato : 30-09-03 19:31

> Omvendt.

Lækkert.
Det er aldrig for sent at blive omvendt, ser frem til at du fremover
skriver under det du citerer
Det' gas - hvis du virkelig ville skrive under det du citerer, så havde
du nok gjort det for længe siden.
Det er også i orden med mig, da du altid klipper det overflødige væk.

Selvfølgelig, det er kun indkommende traffik der blokeres.
Nåh, det var det der var omvendt - fandens osse.