Baglygte pære Opel Astra St.car
Fra : Jacob

Dato : 28-09-03 16:19

Hej..

Har netop opdaget at min venstre baglygte ikke lyser kraftigere ved bremsning!
Pæren lyser ellers fint ved den alm. belysning!
Mit spm er så om en sådan pære kan have 2 funktioner, og hvor bremse lys
funktionen er sprunget!?

Nogle der kan hjælpe?

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:217.157.130.157)

Fra : zuperman

Dato : 29-09-03 10:49

Ja da, en sådan pærer hedder en 5/21W og står for 5Watt (er alm. baglys
styrke) 21Watt (er styrken på bremselys) der er 2 glødetråde i 1 pærer, og
den ene kan godt springe, samtidig med at den anden stadig virker.

Fra : Jacob

Dato : 29-09-03 19:58

"Re: Baglygte pære Opel Astra St.car"