farvekode ferrari
Fra : claudius

Dato : 27-09-03 19:06

Hejsa

Jeg ville blive rigtig glad hvis der var een der kunne give mig den originale
farvekode til en ferrari.

venlig hilsen

Claudius

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:80.62.174.24)

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 29-09-03 18:23

"claudius" <cato@dadlnet.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg ville blive rigtig glad hvis der var een der kunne give mig den
originale
> farvekode til en ferrari.

Det afhænger "lidt" af farven.

-M

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 01-10-03 07:33

"Morten Lorenzen" <MortenLorenzen@yahoo.dk> wrote in message
> "claudius" <cato@dadlnet.dk> skrev i en meddelelse

> originale
>
> Det afhænger "lidt" af farven.

Der er vel kun 2 rigtige ferrari farver: Rød og Gul.

--
mvh/rg. Christian

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 02-10-03 19:31

> Der er vel kun 2 rigtige ferrari farver: Rød og Gul.

Tjaaa, hvid og blå er også blevet brugt gennem tiden på F1'ere.

-M

Fra : Thomas Thorsen

Dato : 02-10-03 21:12

Morten Lorenzen skrev:

> Tjaaa, hvid og blå er også blevet brugt gennem tiden på F1'ere.

Du tænker nok på de Ferrarier der kørte i USA's og Mexicos Grand Prix i
1964 mere eller mindre privat tilmeldt af Ferraris amerikanske
importør - og derfor malet i de amerikanske racerfarver.

Ferrari trak fabriksteamet ud af løbene i protest mod det italienske
automobilsportsforbund.

TT

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 02-10-03 21:13

"Morten Lorenzen" <MortenLorenzen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> "Christian B. Andresen" <nobody@domain.country> skrev i en meddelelse

> Tjaaa, hvid og blå er også blevet brugt gennem tiden på F1'ere.

Har også set billeder af en original Testarossa, der var blå.

mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 03-10-03 17:49

"Uffe Bærentsen" <leiti@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Har også set billeder af en original Testarossa, der var blå.

Ork ja, det var den helt store firser-farve :)
Især efter en vis Don Johnson kørte en sådan i en eller anden ligegyldig by
i Florida :)

-M

Fra : Thomas Thorsen

Dato : 01-10-03 18:18

claudius skrev:

> Jeg ville blive rigtig glad hvis der var een der kunne give mig den
> originale farvekode til en ferrari.

Ferrari har anvendt et utal af røde nuancer igennem tiderne.

TT