SMS udland til udland med TDC/Telmore?
Fra : Claus E Beyer

Dato : 29-09-03 07:52

Hvis man sender en sms fra udlandet til udlandet (ìkke-Danmark) vil TDC
Mobil så tillægge den udenlandske operatørs pris et tillæg på kr. 2,50 ?

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 29-09-03 17:57

> Hvis man sender en sms fra udlandet til udlandet (ìkke-Danmark) vil TDC
> Mobil så tillægge den udenlandske operatørs pris et tillæg på kr. 2,50 ?

Uden at vide det 100% vil jeg umiddebart sige ja, ellers ville f.eks.
sønderjyder og andre der bor tæt nok på grænsen jo bare kunne vælge et tysk
net og så sende beskeder til udlandet til godt 1 kr....
Men prøv at spørg Kundeservice, jeg tror faktisk ikke det står nogen steder
på tdc's side....

--
Michael
http://www.vindenand.dk

Fra : Claus E Beyer

Dato : 30-09-03 05:26

Michael Kjærsgård <none@invalid.tld> schrieb:

> [...]
> net og så sende beskeder til udlandet til godt 1 kr....
> Men prøv at spørg Kundeservice, jeg tror faktisk ikke det står nogen

Det er da ikke utænkeligt at sønderjyder også har den fordel.

-cb

Fra : Rainer Schöbe

Dato : 30-09-03 15:59

Hej Michael!

Michael Kjærsgård wrote:

> Uden at vide det 100% vil jeg umiddebart sige ja, ellers ville f.eks.
> sønderjyder og andre der bor tæt nok på grænsen jo bare kunne vælge
> et tysk net og så sende beskeder til udlandet til godt 1 kr....

Jeg ville sige nej, fordi de 20 øre heller ikke bliver tillagt når der sendes en
besked fra udlandet til Danmark (=dansk nummer).

> Men prøv at spørg Kundeservice, jeg tror faktisk ikke det står nogen
> steder på tdc's side....

Men det burde står der når det bliver tillagt.

--
Rainer Schöbe (Germany)
e-mails without "RE:", "AW:" or "SV:" in subject will be deleted

Fra : Rainer Schöbe

Dato : 30-09-03 16:06

Hej Claus!

Claus E Beyer wrote:
> Hvis man sender en sms fra udlandet til udlandet (ìkke-Danmark) vil
> TDC Mobil så tillægge den udenlandske operatørs pris et tillæg på kr.
> 2,50 ?

Jeg sendte en besked fra mit Telmore SIM-kort i det tyske Vodafone D2 net til
mit spanske sim-kort.

Så snart jeg kan se den i min kontooversigt, poster jeg resultatet her. Hvis
tillægget opkræves, så vil det vel kunne ses først, da det finder jo sted i
TDC's net.

Fra : Claus E Beyer

Dato : 30-09-03 17:04

Rainer Schöbe <rainer.nyhedsgruppe.schoebe@gmx.de> schrieb:
> [...]
>
> --
> Rainer Schöbe (Germany)
> e-mails without "RE:", "AW:" or "SV:" in subject will be deleted

Hej Rainer.

Jeg prøver også selv med Telmore PL -> PL for at se om det er dyrere end
PL -> DK.

-cb

Fra : Rainer Schöbe

Dato : 30-09-03 19:09

Hej Claus!

Claus E Beyer wrote:
> Jeg prøver også selv med Telmore PL -> PL for at se om det er dyrere
> end PL -> DK.

GER -> GER med Telmore koster det samme som GER -> DK.

Fra : Rainer Schöbe

Dato : 04-10-03 08:54

Rainer Schöbe wrote:

> GER -> GER med Telmore koster det samme som GER -> DK.

Og GER -> ESP koster ligeledes det samme som GER -> DK.

De 250 øre tillægges kun ved forsendelse fra TDC Mobils net til et udenlandsk
nummer.