6210 og sikkerhedskode
Fra : Dan Andersen

Dato : 28-09-03 23:39

Jeg har et meget mækeligt problem, som som jeg håber nogen kan løse for
mig:
Historik:
Nokia 6210 købt brugt. Sikkerhedskode blev opgivet af sælger og virkede ved
isætning af mit simkort. Denne sikkerhedskode ændrede jeg sidenhen til en
"egen" sikkehedskode.
Da jeg skiftede operatør skulle jeg igen indtaste sikkerhedskoden efter at
have indtastet den nye pinkode fra det nye simkort - men ak: Telf. angav at
det var forkert sikkerhedskode. Satte kabel på tlf. og fik udlæst
sikkerhedskoden og den var da den som jeg i sin tid havde ændret det til..
Men den vil blot ikke acceptere koden.
Fik da gennem en af de utallige på nettet til at resette og factory resette
tlf. og den nye kode var da 12345 - men ved indtastning vil den stadig ikke
acceptere koden.
Så blev der lagt nyt software ind - men den vil stadig ikke acceptere
sikkerhedskoden.
Hvad sytten er der galt?? Og hvordan kan man få en brugbar tlf. ud af den
igen??
Jeg kan dårlig forestille mig, at det er noget mekanisk.
Jeg skal lige nævne, at der er god kontakt til alle cifre i tastaturet.

Hjææææææææælp!

På forhånd tak

--
Med venlig hilsen, Dan Andersen - www.dbamott.dk - www.oscar4sale.dk -