Nybegynderspørgsmål (SonyEricsson T310)
Fra : Martin

Dato : 28-09-03 23:06

Hej!

Har lige fået en SonyEricsson SE T310, som er min første mobil. Jeg er
rigtig glad for den, men jeg har et par begynderspørgsmål:

1. I brugsanvisningen står der at batteriet skal lade 4 timer, men det
vil kun lade i ca. 1½ time. Betyder det at der er noget galt med
batteriet og der ikke kan opnås fuld kapacitet, eller er det en fejl i
manualen?

2. Hvordan sætter jeg WAP op (har Debitel abonnement)?

3. Jeg har hørt, at der er en "kalender-opdatering" til telefonen. Er
den noget værd, og kan man selv opdatere den?

4. Jeg har ikke infrarød port i computeren, så jeg går ud fra jeg skal
bruge USB til at forbinde mobilen og computeren. Men kan man ikke få
et billigere kabel end SonyEricssons til 400 kr? Hvilken software
bruges når man forbinder og skal overføre spil og lign. (der fulgte
ikke noget med telefonen)?

På forhånd tak for hjælpen!

Martin

Fra : Rikke & Tomas Sørens~

Dato : 29-09-03 14:18

> [...]
> vil kun lade i ca. 1½ time. Betyder det at der er noget galt med
> batteriet og der ikke kan opnås fuld kapacitet, eller er det en fejl i
Så er den nok færdig med at lade efter 1 1/2 time. Iøvrigt bliver batteriet
mere "holdbart" efter du har brugt batteriet nogle gange.

> 2. Hvordan sætter jeg WAP op (har Debitel abonnement)?
Prøv at gå ind på Debitels hjemmeside. De tilbyder en gratis WAP opsætning
ved at klikke her:
http://makeashorterlink.com/?V2EE15A06

Prøv www.mobilkabler.dk