Chip til Volvo V40 1,8
Fra : Thomas Broegger

Dato : 28-09-03 22:48

Hej

er der nogle her i NG'en der ved om man kan chippe en Volvo V40?

Hvis ja, så evt hvor meget man skal regne med at det giver.

Hilsen
Thomas

Fra : Henrik B.

Dato : 28-09-03 23:40

Thomas Broegger wrote:
:: Hej
::
:: er der nogle her i NG'en der ved om man kan chippe en Volvo V40?
::
:: Hvis ja, så evt hvor meget man skal regne med at det giver.

Jeg går ud fra at det er en ikke-turbo. Derfor - glem det.

M.v.h.

Fra : Thomas Broegger

Dato : 29-09-03 08:52

<snip>
> Jeg går ud fra at det er en ikke-turbo. Derfor - glem det.

Hvorfor det, er det kun biler med turbo der kan chippes?

Hilsen
Thomas

Fra : John Sahl

Dato : 29-09-03 09:13

Thomas Broegger wrote:
> Hvorfor det, er det kun biler med turbo der kan chippes?

Nej, det er ikke kun turbobiler der kan chippes, men det er
dem der får det bedste resultat, dog kan du med en special-
lavet chip få ændret på chippen i forhold til dit kørselsmønster,
og det er nok det bedste man får ud af en chip til en ikke
trykladet bil.

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk