Høyer. Nu er det f..... nok.
Fra : JBH

Dato : 28-09-03 21:14

Øv.

Har lige konstateret at den gummimanchet jeg skiftede på venstre trækaksel
på konens Mazda, er mørnet i smadder. Det er en "Høyer" type som kun er 2
år gammel. Den venstre som stadig er den originale (10 år gammel) er stadig
intakt.

Det er sgu ikke de ca 70 kr som jeg gav for manchetten, men bøvlet med at
skulle til at udskifte den igen.

Hvor køber i andre dele med "gummi" ? (gummimanchetter, styrekugler,
bærekugler osv.)
Jeg husker problemet med galoperende mørning af diverse gummi på Høyer dele
tilbage fra da jeg kørte Opel. men det er flere år siden. Da holdt
"gummiet" heller ikke mere end 1-2 år, jeg troede de var blevet bedre.

mvh
JBH

Fra : Henrik Münster

Dato : 28-09-03 21:31

JBH <skodkontoen@hotmail.com> wrote:

> [...]
> tilbage fra da jeg kørte Opel. men det er flere år siden. Da holdt
> "gummiet" heller ikke mere end 1-2 år, jeg troede de var blevet bedre.

Er det Erik Høyer, den gamle racerkører fra halvfjerdserne? Jeg husker
ham fra min barndom. Men det var da vist Ford Escort, han kørte i. Og
var der ikke også noget med en Austin Clubman?
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : JBH

Dato : 28-09-03 21:41

"Henrik Münster" <henrik@muenster.dk> skrev i en meddelelse
> JBH <skodkontoen@hotmail.com> wrote:

Snip

> [...]
> ham fra min barndom. Men det var da vist Ford Escort, han kørte i. Og
> var der ikke også noget med en Austin Clubman?

Hmm. det tror jeg nu næppe.

http://www.hoyer-autodele.dk/default.asp

mvh
JBH

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 28-09-03 21:36

Hej!

JBH wrote:

> Hvor køber i andre dele med "gummi" ? (gummimanchetter, styrekugler,
> bærekugler osv.)

Originale stumper hos Ford til min Escort. Giver eksempelvis 146,- +moms for en
styrkugle og 325,- +moms for kødben (pr. stk). Styrkuglerne og kødbenene (de
originale - aldrig før skiftede) holdte 202.000km hvilket jeg synes er ganske
pænt. Har dog ikke skiftet manchetter e.lign. endnu da de stadig ser ud som nye.

Har også tidl. hørt folk klage over gummikvaliteten fra de billige
reservedelspushere :-/

Fra : B.Ingebrigtsen

Dato : 28-09-03 21:48

> [...]
> tilbage fra da jeg kørte Opel. men det er flere år siden. Da holdt
> "gummiet" heller ikke mere end 1-2 år, jeg troede de var blevet bedre.

Original stumper til mig tak, jeg hader de stumper man får hos Hoyer, mange
gane har jeg også oplevet at når man køber hos F.eks ford følger der tit
ekstra stumper med til monteringen, hvorimod der hos Hoyer ikke er meget at
hente.

Fra : Jensn

Dato : 29-09-03 06:25