Alcatel 735 vs. Sonyericsson 610
Fra : Henrik S.

Dato : 28-09-03 20:40

Hej til alle!

Hvad er forskellen - rent kvalitets- og anvendelsesmæssigt på de to
telefoner?

Der er en ikke ubetydelig prisforskel...

Kan 735 bruges til E-mail?
Hvordan er billedkvaliteten?

Andre erfaringer?

Hilsen Henrik

Fra : Mikael Schøler

Dato : 28-09-03 21:47

"Henrik S." <henrik_sodermanVÆK@online.pol.dk> wrote in message
> [...]
>
> Hvad er forskellen - rent kvalitets- og anvendelsesmæssigt på de to
> telefoner?
>
> Der er en ikke ubetydelig prisforskel...

Jeg har absolut ingen erfaring med T610 eller telefoner i den standard her
ellers, men jeg har selv lige for nylig (haft den siden torsdag) anskaffet
mig en Alcatel 735 og er indtil videre ret tilfreds.

Hvis du vil ha' den skal bruges til email, vil jeg nok anbefale Alcatel 715
som er en anelse mere businesslike. Jeg har dog endnu ikke helt tjekket
efter hvordan 735'eren funker til det.

Billedekvali'en virker umiddelbart rimelig okay, hvis man tager dem i høj
opløsning. Jeg har endnu ikke fået fuldt ud testet at tage forskellige
billeder i forskellige formater osv. og har ej heller forsøgt at sende
billeder via mms eller til email (kræver at TDC gør det muligt for mig at
vælge min fon i deres tilmelding til MMS)

Vil dog sige at den kræver en vis tilvænning hvis man ikke er vant til
mobiler med joystick. Desuden har jeg, fra at gået fra en nokia, haft en del
sjov ud af at skulle sende sms. :=) For dét kræver lidt af en kamp i
starten.. :)

Udover det er jeg, som sagt, pænt tilfreds. Den har en fed feature i fadeout
i skærmen som gør den sparer lidt strøm.. :)

Håber det hjalp lidt.

Mikael