pas på Complete Repair Center A/S
Fra : jokeren

Dato : 10-04-01 14:53

Hej Allesammen

Når jeres mobil skal repareres er det en god ide at chekke hvor forretningen
vælger at reparere denne

Har haft 2 forskellige telefoner til rep. hos Complete Repair Center A/S
Egevej 4, 6200 Aabenraa.

1. telefon ericcson T10S display defekt, kom retur efter14 dage nu ville
den pludselig ikke godtage mit kort, på den igen der går ca. 4 uger og en
helt ny ericsson dukker op denne virker heller ikke og må retur 3. gang
kommer telefonen så retur og nu virker den skønt nok.

2. Telefon Nokia 9110 communicator havde kun ringe signal når den var åben
1. rep tid ca. 3-4 uger pris 921 kr., kommer retur ny fejl lysvirker ikke og
plastic knækket ved hængsel retur igen 2-3 uger nu kan batteriet ikke
længere sidde fast, hvilket skulle skyldes slitage, det er bare underligt at
det virkede da jeg sendte den ned til dem?. Svar: det siger de allesammen
for at få nyt batteri. Lige nu venter jeg så på at min forhandler kommer
hjem fra ferie så han måske kan løse mit problem ellers ender det jo nok med
at jeg selv må punge ud for et nyt batteri deres pris er 533 + moms. Thansen
398,- så hvis der ikke findes en løsning ved jeg godt hvor jeg skal købe
ikke hos dem i hvertfald

Så for jeres egen skyld næste gang i skal have lavet telefon så spørg lige
om hvem der reparere den og hvis det er Complete Repair Center A/S Egevej 4,
6200 Aabenraa så find en anden forhandler.

Med venlig hilsen

Johnny