USB 2.0
Fra : Bart Bendtsen

Dato : 28-09-03 19:21

Hej med jer

En ven sagde han gerne ville have 10 USB stik i sin PC men en af hans venner
sagde det ikke var muligt at få mere end 6 USB-stik men jeg tror det er pga.
at bundkortet har altid max. 6 USB-stik der medfølger i pakken med
bundkortet.

Jeg tror at man kan installere 1 eller 2 stk. USB-kort med 3-4 USB-stik i
ledige PCI-slot på bundkortet og at man derfor får over 10 USB-stik - er det
rigtigt hvad jeg tror???

Venlig hilsen Bart

Fra : Peter Pan

Dato : 28-09-03 19:51

"Bart Bendtsen" <bart@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
pga.
> at bundkortet har altid max. 6 USB-stik der medfølger i pakken med

nogle enkelte nyere i875 og 865 baseret boards har 8 porte. ellers korrekt

> [...]
> ledige PCI-slot på bundkortet og at man derfor får over 10 USB-stik - er

Ja. Men det havde da været nemmere at installere en USB hub eller
lign.....Ovenstående er jo en dyr løsning.
Du kan have op til max 127 USB enheder tilsluttet på et givent tidspunkt.

Mvh
Anders

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 28-09-03 21:07

Peter Pan wrote:
> Du kan have op til max 127 USB enheder tilsluttet på et givent
> tidspunkt.

Jo men vil de ikke dele båndbredden over alle tilsluttede porte?

--
Martin K

Fra : KK

Dato : 30-09-03 17:08

Ja, det kan man godt.

Jeg har en DFI Lanparty 875Pro med 8 USB porte. Foruden dem har jeg et
indstikskort med 4 USB 2 porte. Altså ialt 12.

/K